Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 012 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Inge Bra | 2015-12-08 19:45 | |
![]() | Nybörjare låser en plats En total nybörjare (=0 spel), som heter "perr97" låser en plats för mej. Loggade in för 30 timmar sedan och inget händer. Hur tar man bort??!! //Inge Bra | |
med | 2015-12-08 20:22 | |
![]() | Ta det med en spelvärd | |
Bitte - Administratör | 2015-12-08 20:27 | |
![]() | Det är på mobilen? Du kan vänta och se eller lämna spelet Bitte | |
Inge Bra | 2015-12-08 20:28 | |
![]() | Vem är spelvärd. | |
Inge Bra | 2015-12-09 08:32 | |
![]() | Måste jag verkligen offra en "avsluta match" på det här???! Känns inte rättvist :( | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-12-09 08:45 | |
![]() | Spelet bryts automatiskt efter 72 timmar om inga drag görs. | |
Inge Bra | 2015-12-09 10:33 | |
![]() | Tack - då in inväntar jag det. | |
mz_lzrd | 2015-12-09 13:21 | |
![]() | Ja gör det, för annars får du en avbruten match och det ser fult ut. Jag har en sån för jag blev desperat på en som aldrig lade, men sedan jag fattade det där om 72 h så bara väntar jag ut dem. | |
med | 2015-12-09 13:31 | |
![]() | Surt med sådana spelare | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-12-09 14:19 | |
![]() | Man vet ju faktiskt inte varför. Personen kan ha tappat telefonen, blivit sjuk, inkallad på jobb eller vadsomhelst. Det är bara ett spel.. | |
kuttile - Ej medlem längre | 2015-12-09 14:52 | |
![]() | Det är bara ett spel. Jag håller med. Men det borde ligga tydligare i utvecklarnas intresse att värna om dess användare. Man borde vidta åtgärder för att enkelt besvara de mest fundamentala och återkommande frågeställningarna. Jag vågar påstå att det vid det här laget finns informations- och tidsunderlag för att göra en rättvisande bedömning av den resurs som krävs därvidlag. Admin/Spelvärd/Forumvärd: Varför finns ingen information om mobilspel/72-timmarsregel att läsa under hemsidans hjälpavsnitt "Vanliga frågor" eller "Spelregler"? Man kan säga mycket om Betapet, och en sak jag tänker säga här och nu är att den officiella informationen om mobilspelandet minst sagt är under all kritik, då den är obefintlig. Den var likaledes usel när Betapet Mini fanns som tjänst. Det är rimligt att det finns hjälpdokument på hemsidan som omfattar samtliga produkter som tillhandahålls. Ansvariga kan väl inte finna det rimligt att man som nybörjare ska behöva söka svar på frågeställningar via forumet? Det torde inte vara tillfredsställande för någon. Att man åtskilliga år efter att spelformen "Betapet i mobilen" införts ännu inte kan se statistik för den via hemsidan är också det underligt, minst sagt. Särskilt som topplistan finns tillgänglig. En sak man dock bemödat sig att verkställa är att avlägsna "Betapet i mobilen" i dropboxen över spelformer på statistiksidan. | |
mz_lzrd | 2015-12-09 16:54 | |
![]() | Klart att vad som helst kan hända ens motspelare. Men om man avbryter ser det fult ut i ens statistik =) Så därför är det bättre att vänta ut. | |