Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Järntorget | 2016-07-03 15:14 | |
![]() | Snuskgubbe Var kan man anmäla spelare som lämnar snuskiga kommentarer? Någon som vet? Kan ju inte bara få passera obemärkt. | |
Bitte - Administratör | 2016-07-03 15:24 | |
![]() | Har skickat dig ett meddelande Bitte | |
Mormodern49 | 2016-07-03 17:44 | |
![]() | Kanske samma som jag spelar med ! | |
Regnrock | 2016-07-03 18:39 | |
![]() | De "snuskiga" som jag spelar mot kan inte ens tala klarspråk. Mest smk och det verkar som s:et där kan stå för både sug och smiska. Har dock nobbat alla erbjudanden oavsett s:ets betydelse! ;-) Men det hindra inte att många av dem vill spela igen vilket jag tycker är besynnerligt. | |
sabela - Ej medlem längre | 2016-07-03 18:40 | |
![]() | Det är så jobbigt att ha en motspelare som bara vill prata om de undre delarna. De tycks inte alls vara intresserade av spelet. Förra veckan var det en kille som inte gav sig förrän min man skrev en kommentar till honom. Det bästa är nog att inte svara överhuvudtaget. | |
Bitte - Administratör | 2016-07-03 19:05 | |
![]() | Kopiera eller ta print screen och konta mig ellet Mouche så tar vi tag i det..För snuskprat och liknade hör inte hemma i spelet Bitte | |
Järntorget | 2016-07-03 21:25 | |
![]() | Idag stötte jag på mansgriseriet. Gubbsnusket som vill visa sin makt genom att ge sig på det motsatta könet på olika sätt. Har väl stött på dem förut, men aldrig här. En och annan dålig förlorare, men aldrig sexuella trakasserier. Jag har alltid hållit min spelarprofil öppen. Med fullständigt namn, foto osv. Idag tog jag bort det och valde istället en högst opersonlig profil. Begränsad av ett svin. Mår illa. | |
Lill-IT | 2016-07-03 21:58 | |
![]() | Det ska så klart inte finnas några snuskgubbar här. Anmäl till Bitte eller Mouche så ryker de all världens väg. | |