Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 5 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 19 559 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tommy 1979 | 2016-08-27 09:03 | |
![]() | Betapets undersökning (OBS! Jag vet inte om den här frågan är "rätt" placerad, tycker någon av forumvärdarna att den hör hemma någon annanstans är det givetvis bara att flytta den). Jag blev alldeles nyss ombedd att fylla i en undersökning från er, men avbröt efter en fyra-fem frågor. Detta eftersom frågorna i mitt tycke var väldigt närgångna, t ex "Är du den som bidrar mest till hushållets försörjning?" och "Finns det barn i hushållet, i så fall i vilken åldersgrupp?" (minns inte om de var ställda ordagrant så, men det var andemeningen). Nu vet jag förstås om att det är helt frivilligt att svara på de här frågorna. Egentligen är det inte någon stor grej, men jag undrar mer av ren nyfikenhet. Vad har de här frågorna med Betapet i sig att göra, och vad har ni för intresse av att veta t ex hur medlemmarnas familjesituation ser ut? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-27 09:08 | |
![]() | Det undersöks vad dom ska ge Dig för reklam skriv att Du är 97 år så får Du drivor med gratis prov på inkontinens skydd.Dom kuddar inte och går att tvätta fönster med | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-27 09:09 | |
![]() | Luddar inte kuddar | |
monk - Administratör | 2016-08-27 23:30 | |
![]() | Betapet har inte något intresse i frågorna utan de kommer från vår annonspartner. Syftet är naturligtvis att rikta mer intressanta annonser mot våra besökare och givetvis är det helt frivilligt om man vill svara. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.