Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 19 558 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Sotfinger | 2016-09-16 19:54 | |
![]() | Couldn´t load plug-in Jag använder Opera som webbläsare och sedan ett par dagar kan jag inte se filmsnuttar på Facebook. Couldn´t load plug-in står det. Det kan jag leva med men idag kom dråpslaget. Plötsligt kan jag inte öppna spelrum i Betapet. Rutan poppar upp men nu står det Couldn´t load plug-in i den. Har rensat bort temporära filer. Och Adobe Flash Player har jag. Vad 17 har hänt? | |
Sotfinger | 2016-09-22 17:38 | |
![]() | Ingen som har den blekaste aning? | |
Bitte - Administratör | 2016-09-22 17:42 | |
![]() | Upp datera Flash Player Bitte | |
Sotfinger | 2016-09-22 18:33 | |
![]() | Det har jag gjort, två gånger till och med. Men det verkar inte alls hjälpa. | |
Silverram - Ej medlem längre | 2016-09-26 14:53 | |
![]() | Har precis börjat få samma meddelande, Googlade mig fram till att Chrome slutat tillåta appar mm som kräver Adobe Flash. Med start nu i sept -2016. Du får använda en annan webbläsare, t.ex Windows eller Firefox. | |
Silverram - Ej medlem längre | 2016-09-26 16:09 | |
![]() | Oooops, gäller tydligen Firefox också - så bara Windows för Flashspel. | |
Bitte - Administratör | 2016-09-26 16:11 | |
![]() | Funkar då för mig i FF Bitte | |
Silverram - Ej medlem längre | 2016-09-26 16:49 | |
![]() | Det kommer tydligen inte funka med Firefox heller, inget datum dock. www.dailymail.co.uk/...-f law.html Allvarliga sårbarheter har upptäckts i Adobe Flash Player. De har redan tagits upp i kit som används för intrång. De nödvändiga uppdateringarna finns redan i den senaste Chrome-versionen. Om Chrome uppdateras automatiskt (rekommenderas) behöver du inte vidta ytterligare åtgärder. Om du av någon anledning har inaktiverat uppdateringar manuellt och Flash-versionen ses som osäker blockeras Flash-innehåll som standard för användarna och en informationsruta visas där de uppmanas att uppdatera. Vi bedömer att den här sårbarheten är tillräckligt allvarlig för att den här åtgärden ska vara motiverad. | |
Bitte - Administratör | 2016-09-26 16:51 | |
![]() | Testat Chrome och inga problem Bitte | |
Silverram - Ej medlem längre | 2016-09-26 16:54 | |
![]() | Hos mig hände det när Chrome uppdaterades, men det kan ju vara nån annan anledning också. Det är iaf vad jag hittade som information om varför. | |
Sotfinger | 2016-09-28 14:45 | |
![]() | Mitt problem gäller alltså Opera, som är uppdaterad till senaste version | |