Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 19 558 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
formulär1A | 2016-09-21 16:45 | |
![]() | Automatiskt nekande? Har frågan om en funktion för automatiskt nekande varit uppe? Det vill säga, något som skulle göra att de man absolut inte vill spela mot antingen inte skulle kunna ansluta till spelet alternativt bli kickade direkt? Eller i tredje hand att när dessa personer anslutit två gånger utan att man startat spel mot dessa skulle det inte gå den tredje gången? (som med koder) Bakgrund 1: Jag döper ofta mina spel till "+1800" (exempel) och trots det kan det vara först den 16:e spelaren som uppfyller det kravet. En del är kanske okunniga och inte vet vad "+1800" betyder men jag konstaterar att många av dem återkommer gång på gång på gång trots att jag nekar och också berättar för dem varför. Ofta har jag också lagt till "+1800 UTAN undantag" dör att bespara både dessa spelare och mig tid. I dag har jag till exempel fem gånger fått neka samma spelare som har en rating runt 500, och tre gånger en spelare som har mindre än det. Det låter inte mycket kanske under en dag men då detta upprepar sig varje dag är det irriterande. När jag valt att inte neka dem utan tänkt att de borde inse själva så kan det ta minuter innan de går. Bakgrund 2 som är ännu jobbigare: Personer som man nekar och som med uppenbart syfte att förstöra och provocera ansluter gång på gång...Ofta kastar de ut sig något/några skällsord innan de blir nekade eller väljer att gå -- men tio sekunder eller senast nästa gång man skapar ett spel är de tillbaka. Detta beteende skapar irritation och vad värre är, de man vill spela mot hinner ju inte ansluta innan förstörarna är där. | |
Mouche - Administratör | 2016-09-21 16:53 | |
![]() | Ja, frågan har varit uppe ett antal ggr tidigare. Nej, några sådana saker är inte inplanerade under den närmaste tiden. Klagomål skickas till forumvärdar. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.