Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 595 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bujum | 2016-12-04 13:33 | |
![]() | "inget" händer Har problem; när jag ska ansluta till spelrummet så ansluter det ganska snabbt (helt normal hastighet) men det kommer inte upp något mer än ansluter till spelrummet och anslutning upprättad. Inga pågående spel eller inloggade spelare. Är för tillfället inlagd på sjukhus (därför behöver jag verkligen Betapet) och använder deras patientwifi. Kan detta ha något att säga? Tack på förhand för hjälp och så måste jag lägga till att jag är teknisk idiot och behöver noggranna instruktioner. | |
Lill-IT | 2016-12-04 14:18 | |
![]() | Först önskar jag dig snabbt tillfrisknande. <3 Sen råder jag dig att se att du har senaste versionen av Flash Player. Klicka här så ser du det automatiskt: get.adobe.com/se/flashpla yer/ Kolla även att popup-fönster är tillåtet för www.betapet.se på inställningarna för internet. Prova sen att logga ut, starta om din enhet/dator/platta. Hoppas att det hjälper! | |
bujum | 2016-12-04 14:43 | |
![]() | Tack! Jag har nyaste flash. Har ingen aning om hur jag hittar internetinställningar.... Som jag sa så är jag teknisk idiot. Har högerklickat på nätverksinställningar bl a och letat efter popup och brandväggar men hittar inte nånting. Men tack för hjälpen i alla fall. | |
Lill-IT | 2016-12-04 14:52 | |
![]() | Har du crome, Explorer eller Firefox så kanske jag kan hjälpa dig? | |
bujum | 2016-12-04 15:05 | |
![]() | chrome | |
Lill-IT | 2016-12-04 15:20 | |
![]() | Ok. Längst upp till höger under krysset som stänger internetfönstret är tre prickar. Klicka på dem. Välj "inställningar" långt ner. I mitten av sidan, högt upp är en sökruta. Skriv "pop" i den. Upp kommer då: Sökresultat Sekretess Och en ruta som det står "innehållsinställningar" på. Kicka på den. Ett nytt fönster öppnas då. Scrolla ner till rubriken "Popup-fönster" klicka i alternativet som inte tillåter några popup-fönster från någon sida. Klicka sen på knappen under där det står "hantera undantag" Skriv in www.betapet.se och välj tillåt i den lilla menyn bredvid. Stäng ner och starta om din enhet. När jag kikar på min nu så står det faktiskt www.betapet.se:80 fråga mig inte varför.. Men funkar det inte med www.betapet.se så testa med det som står hos mig. Hoppas det fungerar. | |
bujum | 2016-12-04 15:27 | |
![]() | Problemet är att det inte blir någon träff på pop när jag söker där. | |
Lill-IT | 2016-12-04 15:28 | |
![]() | popup då? | |
bujum | 2016-12-04 15:29 | |
![]() | Tack i alla fall. Har kontaktat brorsan så han ska försöka att köra nåt spionprogram. | |
bujum | 2016-12-04 15:30 | |
![]() | inte det heller. Men det kanske heter något annat på norska? språket står på norska | |
Lill-IT | 2016-12-04 15:34 | |
![]() | Längst upp till höger under krysset som stänger internetfönstret är tre prickar. Klicka på dem. Välj "inställningar" långt ner. längst ner på sidan kommer det sen att stå "Visa avancerade inställningar" Klicka på den texten. Upp kommer då: Sekretess Och en ruta som det står "innehållsinställningar" på. Klicka på den. Ett nytt fönster öppnas då. Scrolla ner till rubriken "Popup-fönster" klicka i alternativet som inte tillåter några popup-fönster från någon sida. Klicka sen på knappen under där det står "hantera undantag" Skriv in www.betapet.se och välj tillåt i den lilla menyn bredvid. Stäng ner och starta om din enhet. När jag kikar på min nu så står det faktiskt www.betapet.se:80 fråga mig inte varför.. Men funkar det inte med www.betapet.se så testa med det som står hos mig. Hoppas det fungerar. | |
Lill-IT | 2016-12-04 15:35 | |
![]() | Testa så här istället.. Sök inte på popup utan ta fram de avancerade inställningarna så som jag ändrade ovan. | |
Bitte - Administratör | 2016-12-04 15:37 | |
![]() | Testa att rensa temporära internetfiler och logga in igen Bitte | |
bujum | 2016-12-04 15:50 | |
![]() | Tack för alla råd. Nu är min bror inne och spionerar. Han tror att det kan vara sjukhusets brandvägg. Annars kommer han att klara det:) I värsta fall får jag väl spela på mobilen men det är ju så dötråkigt. Ha en fin kväll bägge två! | |
Lill-IT | 2016-12-04 15:51 | |
![]() | Du med! <3 | |