Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 41 |
Mobilspel
Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Stenknäck | 2016-12-27 19:25 | |
![]() | Betapet Jag har nu frågat åtminstone 2 ggr och inte fått något svar. Jag har kollat med Apple och det är något fel på appen Betapet som jag är medlem i sen några år. Den går inte ladda hem till min nya Ipad. Det står och tuggar hela tiden och appen är inte helt upplyst och det stod ett tag "installerar" under Betapet och nu står det "väntar" men inget händer. Så har det varit sen den 23 december när jag laddade in mina andra appar. Det är bara denna som inte fungerar. Det är en app på svenska och den är betald och utan reklaminslag. Jag har fått in den på min iPhone men då med reklaminslag. Det måste vara något fel hos er sa de på Apple för de har inte heller lyckats ta bort den så den hänger kvar och nu står det alltså "väntar" under appen men inget händer. | |
Bitte - Administratör | 2016-12-27 19:32 | |
![]() | Nu har det ju varit jul och har du provat ta bort och lägga in appen igen Bitte | |
Catta66 | 2016-12-29 08:52 | |
![]() | Vad har jul med saken att göra? Hört andra som haft det problemet med samsung. | |
Bitte - Administratör | 2016-12-29 09:08 | |
![]() | Att vi inte haft tid att svara på frågan pga julfirandet Bitte | |
Stenknäck | 2016-12-30 18:49 | |
![]() | Jag har prövat ta bort appen men den ligger kvar och det står installerar under den och den ä liksom skymd dvs inte lika färggrann som övrigaappar | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-12-31 16:48 | |
![]() | Mitt tips är att du går till t.ex ett kafé eller hotell eller liknande o använder deras gäst-wifi. Det har hänt att jag har haft problem med att ladda ner appar och har gjort så. Då har det gått på nån minut bara. | |