Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 19 250 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Karl III | 2017-03-21 20:19 | |
![]() | Problem med å, ä och ö i chatten När jag skriver i chatten så ersätts å, ä och ö med "konstiga tecken". Det ser bra ut när jag skriver men ser konstigt ut när mottagare ska läsa. Problemet började relativt nyligen. Har inte upptäck problemet på några andra installerade appar. Är problemet något som känns igen? | |
Bitte - Administratör | 2017-03-21 20:22 | |
![]() | Läs inlägg om kraschen så ser du att det kan bero på att du inte har senaste uppdateringen... Bitte | |
forward - Ej medlem längre | 2017-03-21 20:27 | |
![]() | Jag har den senaste uppdaterningen och har samma problem + att jag inte se bilder på medlemar. | |
Karl III | 2017-03-21 20:31 | |
![]() | Uppdaterade appen. Då kom reklamen tillbaka. Som jag tolkade tidigare information skulle man ta bort "Betapet" och enbart ha "Betapet Free" kvar för nedladdning framöver. De som betalt för den reklamfria versionen skulle även få reklamfritt i "Betapet Free". Så tycks det inte fungera. Ellet har jag missuppfattat något? | |
Bitte - Administratör | 2017-03-21 20:42 | |
![]() | Det hela löser sig på någon vecka då Iphone appen uppdateras.dcs det med å ä och ö Bitte | |
barfis74 | 2017-03-22 00:34 | |
![]() | Har gjort uppdatering, men problemet kvarstår!!? Ser ok när jag skriver...men mottagaren läser rappakalja. Vad finns det för något att göra? HJÄLP | |
nettenr56 | 2017-03-22 06:50 | |
![]() | Samsung till Samsung funkar det plus att moji funkar Men sen samsung iPhone blir inte så bra. Så tips någon | |
Bitte - Administratör | 2017-03-22 06:52 | |
![]() | Som jag skrev så kommer det att lösa sig på någon vecka då man/admin även har gjort uppdateringarna på Iphone appen Bitte | |