Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 19 131 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mz_lzrd | 2017-05-28 15:18 | |
![]() | Förbjudet att diskutera reklamen här, det kan jag ha förståelse för, men skulle ni kunna införa att man betalar för att slippa även när man inte spelar på appen? Jag betalar för att slippa på appen. På min laptop måste jag däremot nu utstå 15 sekunder med för mig helt irrelevant reklam när jag loggar in, samt när jag ska öppna ett spelrum, samt varje gång jag vill kolla en forumtråd. Jag har spelat här i många år, men det finns gränser för vad jag accepterar i fråga om långsamhet. Ett betalalternativ vore därför välkommet. | |
Bitte - Administratör | 2017-05-28 17:11 | |
![]() | Till datorn kan man ju ladda ned adblock så slipper man reklam Bitte | |
seppa | 2017-05-28 18:03 | |
![]() | Kör adblock funkar lysande | |
mz_lzrd | 2017-05-29 10:03 | |
![]() | Tack! Jag trodde det var dåligt för Betapet att göra det. Vissa sajter ber en att inte ha adblock för de får mindre pengar då. Men idag tycks beta funka mycket bättre än det gjort på senare tid, så nu kanske problemet är löst och då är jag glad igen =) | |
Bitte - Administratör | 2017-05-29 15:26 | |
![]() | Återigen raderat ett inlägg av samma person , som inte läst detta Vi diskuterar INTE reklamen !!! Varje sådan inlägg kommer att raderas !! Bitte | |