Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 19 389 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snigelkaktus | 2017-10-28 11:47 | |
![]() | Ord i SAOL senaste ordlista godkännes inte! Hade problem med min iphone o fick support av Telia, som bl.a. innebar omstart av telefonen. I samband med detta sökte jag också nya medspelare. Två nya valde slumpad bräda en tredje trad bräda. Det blev genast problem med de slumpade brädorna, de godtog en bråkdel av vanligt förekommande ord. Frustrerande o irriterande. Kämpar på o oftas får jag nöja mig med att läggs ut 1 bokstav. Vet inte om det är slumpen, men verkar som nedre halvan av spelplanen är mest drabbad. Det drabbar inte mina gamla trogna medspelare utan bara dessa nya. Nu vågar jag inte skaffa nya medspelare!! Hjälp, har någon en aning om vad som hänt? | |
Mormodern49 | 2017-10-28 13:16 | |
![]() | Jag kan prova att spela med dig får vi se om det är så fortfarande | |
Snigelkaktus | 2017-10-28 14:06 | |
![]() | Tack, men har fortfarande de 2 igång. Så en av mina ständiga spelare, testar. Vi har pågående match och inga problem. Hon låg i systemet innan tel problemen började. De andra efter. Vi kunde kanske testa standard brädan för att se om den funkar? Tackade nej till ditt spelerbjudande innan jag läst ditt svar, ursäkta mig. | |
Bitte - Administratör | 2017-10-28 23:18 | |
![]() | Om problemet kvarstår kan du skicka ett meddelande till Admin på denna mail sales@betapet.com så får de kolla om det är någon bugg Bitte | |
Snigelkaktus | 2017-10-29 10:00 | |
![]() | Tack, för tipset. Testade igår med ny spelare efter mitt tel problem och det fungerade. De 3 som anslöts mitt i felsökningen kanske drabbades av detta. Felet ligger kvar med de spelarna...men annars verkar det ok. Ska drista mig till att åter söka ny medspelare för att få ytterligare bekräftelse att allt nu är ok. Tack för hjälpen!! | |