Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 723 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SaltaFia | 2018-04-28 12:33 | |
![]() | Avböja föreslagen motspelare Hej! Jag skulle vilja ha möjligheten att inte spela med den som random föreslagits. Ibland får jag spelare som har 1000 avbrutna spel och kanske 15 genomförda. Skulle hellre vilja avstå från ett spel med denne då det oftast är någon som försöker ragga istället för att spela. Jag har inget intresse av att försöka hitta min drömprins här. Vill bara spela med likasinnade. Alltså efterlyser jag en avböja/neka option | |
volpe1964 - Ej medlem längre | 2018-04-28 12:47 | |
![]() | Ett jättevanligt önskemål i mängder av trådar, bland annat i tråden: Att kunna neka via appen... I denna tråd informerar Bitte om att man jobbade med detta i februari, men lite oklart när det kommer att bli klart, jag hoppas att det kan bli klart snart. | |
volpe1964 - Ej medlem längre | 2018-04-29 01:46 | |
![]() | I februari 2017 (utgick ifrån att det var 2018, men såg nu att jag hade fel) | |
Karl III | 2018-06-03 09:42 | |
![]() | Kan tycka att det är ett mindre bra förslag. Det är kostsamt för en person med väldigt hög rating att förlora mot någon med avsevärt lägre rating. Risken finns nog att spelare med låg rating sällan kommer att få spela mot personer med högre rating, om man kan välja bort lågrankade. Slumpar man en motståndare bör det vara just slumpat, annars kan man lika bra välja motståndare från kompislistan eller på egen hand bjuda in medspelare. | |
Karl III | 2018-06-03 10:10 | |
![]() | Man tycks även vilja neka slumpade motståndare med motiveringen att vissa spelare har en förmåga att lägga väldigt sällan, och spelen kan dra ut på tiden. Kan förstå denna problematik. Men det bör kunna lösas genom att man, precis som med spel via hemsidan, kan välja nivå på "betänketid" som ska gälla för spelet man önskar spela (ungefär som man väljer blandat eller slumpat). | |