Spelrum
Giraffen18
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade24
Mobilspel
Pågående19 827

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Perpetual2018-08-08 20:36
Antal inlägg: 34

”Långa” spel
Nyss fått lite attityd från en motspelare som tyckte jag tog för lång tid på mig att lägga.
Vore intressamt att höra hur ni tänker. Jag utgår ifrån att jag inte är ensam om att ha uppåt tjugo spel igång samtidigt. Tycker det är cool att kunna ta en paus från livet några gånger under dagen och lägga några ord. Aldrig räknat men antar att en match kan ta uppåt en vecka ibland. Som jag ser det är en av poängerna med mobila Betapet just att man kan spela då och då, snarare än att köra på tidspress som på ”riktiga” Betapet.

Lill-IT2018-08-08 20:59
Antal inlägg: 31556

Har också många spel igång samtidigt på appen.
Det finns alla speltyper: från de som lägger så fort jag lagt.. till dem man får vänta flera dagar på. Det är ju den spännvidden i tid på appen. För dem, för mig och för dig. Ingen som kan gnälla på en för det.

volpe1964 - Ej medlem längre2018-08-08 23:51
Antal inlägg: 6106

Bara positivt att ha ett liv vid sidan av betapet :) När man kan ha 30 spel igång samtidigt är det inga som helst problem om man får vänta ett tag i några matcher.

Perpetual2018-08-09 00:01
Antal inlägg: 34

Tack för feedback! 😎

wildman2018-08-09 12:49
Antal inlägg: 3859

Alltså. Livet gör ju att ibland spelar jag jätteintensivt, och ibland kan det ju gå ett par dagar när jag inte känner att jag orkar tänka och lägga. Så det kan variera även om jag kanske oftast har ett ok tempo. Spelade mycket på datorn förr och då älskade jag iof paniktempot :-)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?