Spelrum
Giraffen37
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade68
Mobilspel
Pågående22 215

Forumkategorier

Användare Inlägg  
spretighand - Ej medlem längre2018-11-30 08:18
Antal inlägg: 16

Vad gäller vid nekande?


Flera gånger har jag fått uppleva hur spelare som blivit nekade struntar helt i det. Flera ansluter inte bara en gång utan ansluter tio gånger till i direkt följd.

Andra tål inte ett nekande utan sätter igång att skriva i den öppna chatten i timmar. För att sedan göra om samma sak en kort stund senare.

Högst irriterande.

Det är som att vara tvingad att spela med personerna för att inte riskera att bli utsatt för detta. Genom att de ansluter gång på gång hinner ju dessutom ingen annan ansluta vilket gör att det kan ta jätelång tid innan det går att spela en match.

För ett par veckor sedan så var det en spelare som höll på i chatten i timmar. Jag sa ifrån att jag inte vill spela mot honom men det hjälpte inte. Jag talade också om att det var anmält men fick till svar från spelaren att det inte gjorde något om han blev avstängd för då startar han nytt konto.


Jag upplyste honom om att jag alldeles oavsett vilket nick han skaffar så vill jag aldrig mer spela mot honom.


Nu, inte just nu, har han anslutit i sitt nya nick och efter vi spelat så upplyste han i den öppna chatten att han gjort det medvetet.

Vad gäller?

Och när sådana här personer som håller på i timmar, för man då inte till slut ytterligare en gång förklara att man ju inte vill spela mot vederbörande? Eller är det fritt fram för nekade personer att bete sig så här?

 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?