Spelrum
Giraffen42
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
42
Inloggade87
Mobilspel
Pågående22 057

Forumkategorier

Användare Inlägg  
moamärta2019-02-01 22:22
Antal inlägg: 3

Spel eller?
Jag är med för att jag vill spela och ingenting annat. Bra jobbat, tfgm osv. är jättebra kommentarer! Jag tror att vissa har fått för sig att detta är någon form av dejtingsida. Har missuppfattat detta?
 
Karl III2019-02-03 10:21
Antal inlägg: 58

En kort kommentar.

När jag slumpar fram en motspelare får jag intrycket av att jag vanligtvis slumpas fram mot en kvinnlig medspelare.
Mina kvinnliga vänner tycks däremot vanligtvis slumpas fram mot manliga medspelare.

Man kan även fråga sig vad tanken är med en funktion för att kunna välja kön och län på en medspelare? Tror inte jag sett den funktionen i andra spel med liknande uppbyggnad.

Vet inte riktigt vad skaparna av spelet har för ide eller vision där, om iden är just bara spelande eller inte?
 
Bitte - Administratör2019-02-03 10:51
Antal inlägg: 23928

Finns nog ingen tanke alls med möjligheten att välja län , mm och jag ser ingen "röd tråd" i slumpandet av motståndare utan i bland är det kvinnor ,i bland är det män , eller spelaren har angivet det könet i alla fall.

Om någon går över gränsen med vad som skrivs under spel så ta en skärmdump , skriv till mig här samtidigt som du skickar ett mail till B-betapet@hotmail.com


Bitte

 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?