Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade60
Mobilspel
Pågående22 422

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Karl III2019-02-02 21:11
Antal inlägg: 49

Förslag: En delsida för medspelare som fallit ifrån
Har ett förslag ...

... har spelat Betapet med ett par olika användarnamn sedan ca år 2006 (eller där omkring). Från den tiden när man enbart kunde spela på dator och mobilspel inte fanns på menyn.

Under årens gång har man stött på många bra människor, fått minnen och lärt känna någon lite djupare.

Men med tiden så faller många motvillig ifrån. Tiden har sin gång och för många har resan nått det oundvikliga slutet. Det avsked vi alla ställs inför förr eller senare.

Min tanke är ... bara ett löst förslag ... att man skapar en delsida på Betapet som man kallar "In memorian". Där man under ordnade former kan lägga upp en rad om de medspelare som motvillig har fallit ifrån.

Har man exempelvis spelat Betapet i x antal år eller spelat x antal matcher, så bör man kanske få en rad på en sida av typen "In memorian".
Dels för att kunna informera övriga spelare om varför en medspelare inte längre svarar på inbjudningar, men även för att kunna ge medpelare möjlighet att skriva en hälsning.

Det är bara lösa tankar. Det kanske är ett bra förslag, eller så är det dålig förslag. Jag vet inte, men känner att jag i alla fall vill lyfta tanken.

(Men det kanske redan finns en sådan forumtråd med liknande funktion som jag missat?)

Vad tror ni om det förslaget?
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?