Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade56
Mobilspel
Pågående21 642

Forumkategorier

Användare Inlägg  
aware2019-02-27 08:36
Antal inlägg: 14

Profilbild
Hej, varför laddas inte min profilbild upp? Jag har försökt flera dagar i rad. När jag ser andras profilbilder så är min bild väldigt naturtrogen. Om det nu är så att bilden inte godkänns, så efterlyser jag ett sådant meddelande. Ingen information betyder "något har gått fel" för mig. Hoppas det löser sig snart.
 
aware2019-02-27 08:39
Antal inlägg: 14

Ok...jag var för snabb. Läste nu att bilder tagna från sidan inte godkänns. Är det därför?
 
CiCm - Ej medlem längre2019-05-10 22:20
Antal inlägg: 325

Varför ser profilbilden helt störd ut när man laddar upp via appen? Blir det bättre om man laddar upp via datorn? Har försökt några gånger att fixa en normal bild, men det spelar ingen roll hur bra den är i verkligheten för man ser lika konstig ut ändå.

 
Milkman732019-05-10 22:22
Antal inlägg: 1608

Det är svårare än ett passfoto :)
 
Bitte - Administratör2019-05-10 22:23
Antal inlägg: 23904

Jag laddar upp mina via datorn just för att de blir bättre


Bitte
 
CiCm - Ej medlem längre2019-05-10 22:29
Antal inlägg: 325

Tack Bitte, får göra det nästa gång!

Haha. De blir VÄRRE än passfotot!
 
Milkman732019-05-10 22:34
Antal inlägg: 1608

Sa ju det :)
 
Hedelene60 - Ej medlem längre2019-06-22 07:47
Antal inlägg: 318

Hej!
Jag har varit med sedan 2012, hade ej någon profilbild första 5 åren, bara nu sedan 2 år tillbaka.
Spelar lite och sällan, gjort långa uppehåll..och då plockat bort bild.

Nu är jag på semester, hade en fin sommarbild, med en blomsterkrans i håret,
Och vill byta till den istället
Fick till svar;

Din Bild är ej Godkänd

Nähä, tråkigt, frågar om det är för mkt solljus på mig el något annat ( ansiktet är tydligt)

Inget svar, på det, försöker med en ny bild som är ganska ny,
samma sak igen

Din Bild är inte Godkänd

Jag gör ett tredje försök, med bild som också ansiktet framåt.
Samma sak igen

Din Bild är inte Godkänd,, dessutom får till svar ;” Jag har inte tid och ” tjafsa” med dina bilder” otrevligt !!!

Men, jag är väl inte här för och ”tjafsa”?

Självklart kan jag ha min bild kvar hela tiden, men har man en fin bild, så kul och byta, många känner säkert igen sig!!
Vi tar mycket bilder i vår familj, på och med varann)

Nu tillhör jag inte ” betapeteliten” så inte lika lätt och få byta bild, som några får!

Min fråga är;
Varför, får man inte veta fel på bild. Eller
Får man ej byta bild efter en viss tid? Nu bryr jag mig inte längre .. spelar ändå inte på några månader):


Ha en fortsatt trevlig Sommar!!





 
Bitte - Administratör2019-06-22 07:53
Antal inlägg: 23904

Länkar till det Mouche skrev för en tid sedan angående byte av bilder

www.betapet.se/forum...ad id=36940


Bitte
 
Hedelene60 - Ej medlem längre2019-06-22 08:02
Antal inlägg: 318

Ursäkta;
Jag har aldrig ” tjafsat” om hur min bild ska se ut...? Har bara lagt in i förhoppning att den ser bra ut, !! Dålig ursäkt!

Försök och vara trevlig åtminstone , får så spydiga och elaka kommentarer...
 
Bitte - Administratör2019-06-22 08:07
Antal inlägg: 23904

Har du åsikter om hur saker sköts så säger även reglerna att du tar dessa med värden/värdarna i Pm och INTE öppet i forumet .


Bitte
 
blander2019-07-03 10:44
Antal inlägg: 46

Istället för att peka på regler så kan man visa lite förståelse, det kommer man långt med. Jag har inte sett att postaren varit otrevlig, och om hen fått ett "tjafsa" som svar i konversationen så är det ett dåligt ordval.

Ett alternativt bemötande här hade kunnat vara att säga "Ledsen att det blev en fnurra på kommunikationen. Våra administratörer har väldigt mycket att göra och ofta har de inte möjlighet att hantera profilbilder i större detalj, utan hänvisar till reglerna".

Sen kan jag tycka att man borde kunna få ett kort och enkelt skäl till nekandet - hur skall man annars kunna korrigera bilden så att den blir godkänd och därmed tar mindre av administratörens tid? Även om man läst reglerna för bilder så kanske det är något som är oklart eller man missat, så är det bara.

Hoppas vi alla kan komma överens och inte bli irriterade på varandra!
 
toonfisken2019-07-03 15:45
Antal inlägg: 726

Jag reder inte heller ut att lägga in en ny bild , har tagit bort den gamla .
Hur jag än gör står det:Bilden är för stor .
Jag har ingen aning om hur man gör den mindre
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?