Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade18
Mobilspel
Pågående21 524

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tjafs2019-12-21 01:03
Antal inlägg: 32

Buggar i betapetappen?
Appen funkar dåligt. För mig i v fall.
1) Spel som avslutats ligger fortfarande kvar som pågående. Jag lade mina sista bokstäver och 0 kvar, men spelet pågår fortfarande. Motståndaren tur att lägga.
2) Avslutade spel i salig röra med pågående. Har inte hamnat under ”ta bort ikonen” så går inte rensa bort dem.
3) Ngn har skrivit meddelande till mig. Jag försöker gå in på chatten på det spelet för att svara men hamnar då i ett helt annat. Kan därmed inte svara den som chattat med mig.
Punk 1 har jag inte märkt av tidigare. Punkt 2 & 3 händer stup i kvarten. ☹️
 
tjafs2019-12-21 01:12
Antal inlägg: 32

4) försökte trycka på forum i appen för att komma åt denna sida. Hände inget. Blank sida. Snirklade mig hit genom topplista, veckans raket. Därifrån kunde jag trycka på fliken forum och sedan support.

Trist med så mkt kladd!
 
Bitte - Administratör2019-12-21 08:12
Antal inlägg: 23907

Har du kollat om det finns uppdatering för appen samt även för telefonen, om inte börja med att göra det


Bitte
 
tjafs2019-12-21 10:03
Antal inlägg: 32

Tack för svar.
Kollat appen men ingen uppdatering. Ska checka mobilen.

Forumgrejen funkade idag.

Det med att inte komma in på chatt och att avslutade spel ligger kvar, blandade med pågående ... är ett problem jag har titt som tätt. Trist om ngn tackar för spel i chatten och man inte kan svara.
 
tjafs2019-12-21 10:15
Antal inlägg: 32

Börjar bli trött på alla konstigheter. Spelet jag skrev om tidigare. Det där jag lade mina sista bokstäver och inga kvar i potten, har avslutats nu. Jag förlorade och inga hard feelings för det MEN ... mycket märkligt ... jag hade helt plötsligt bokstav kvar. Så var det inte då jag lade. Då lade jag alla!

Spelet tycks leva sitt eget liv emellanåt. Precis som när man bytt en bokstäver och fått exakt samma tillbaka. Som om förutbestämt vad man ska ha. Kan väl vara ok i de flesta fall men då man byter en bokstav, z,och får z tillbaka, eller byter 3 t och får 3 t tillbaka ... då känns det ojuste.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?