Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 52 |
Mobilspel
Pågående | 19 655 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
BertElof | 2020-05-04 19:21 | |
![]() | Opassande reklam. Nån fler som då och då får minst sagt opassande reklam på denna app? Från datingsite som tja.. låt oss säga. Inte är rumsren. | |
Janis_123 - Ej medlem längre | 2020-05-04 20:38 | |
![]() | Jag har sett det jag också. Sexistiskt är bara förnamnet. Bort med sktien. | |
Bitte - Administratör | 2020-05-04 20:45 | |
![]() | Kopiera länken och skicka till mig Bitte | |
Janis_123 - Ej medlem längre | 2020-05-04 20:48 | |
![]() | Sånt tänker inte jag på när det händer. Men det intressanta är väl inte vilken sida det handlar om utan snarare varför sidan dyker upp på Betapet. Det kan ju inte ska av en slump, förutsätter jag. | |
Lill-IT | 2020-05-04 20:58 | |
![]() | Fick också upp riktigt vidrig reklam.. klickade bort fort som katten. | |
Juniper_ | 2020-05-04 21:15 | |
![]() | Reklamen är väl baserad på vad man själv pysslar med på nätet ;) nått att tänka på kanske :) | |
Uriah Heep | 2020-05-04 21:22 | |
![]() | Snuskhumrar.... Vad gör ni på nätet? | |
Lill-IT | 2020-05-04 21:27 | |
![]() | Isåfall skulle jag få reklam från Ellos, bonprix, Margaretas atelje och Nordic nest.. vilket jag får. Men jag har icke varit ute på snusksidor, datingsidor eller liknande, så den teorin håller inte. Och det är ingen annan som har tillgång till min dator. | |
Bitte - Administratör | 2020-05-04 21:33 | |
![]() | Åter igen skicka mig länken så jan jag ta det vidare till Admin Bitte | |
Mådä - Ej medlem längre | 2020-05-04 22:21 | |
![]() | Det här påståendet att reklamen man ser på Betapet skulle styras av sökningar man gjort och så vidare stämmer inte. På andra sidor funkar det så men inte här, det kan även jag intyga. Det har nästan varit tvärtom, faktiskt. | |
Mådä - Ej medlem längre | 2020-05-04 22:22 | |
![]() | Och ett litet tillägg till de som sitter och skriver detta om att reklamen skulle styras av vad någon surfat på: Det kanske kan vara en god idé att ta reda på om det verkligen är så det går till innan ni sitter och smutskastar era spelkamrater, till exempel Lill-IT. | |
toonfisken | 2020-05-04 23:04 | |
![]() | -Nej , det kan inte vara baserat på vad man tittat på innan . Jag har sluppit undan otrevliga annonser men däremot fått reklam om barnkläder . det vet jag att jag inte har letat efter förut . | |
tiinatur83 | 2020-05-05 11:12 | |
![]() | Riktigt irriterande. | |
Bitte - Administratör | 2020-05-05 11:19 | |
![]() | Ingen son kan lägga in länken så jag kan ge den till Admin så de kan åtgärda problemet Bitte | |
SA2012 | 2020-05-05 12:13 | |
![]() | Problemet är ju att när det kommer upp en reklam för sex och snusk, så klickar man bort så fort det bara går! Det - om något - är pinsamt om någon skulle se över axeln när man sitter o spelar på mobilen. För länge sedan skickade jag länk via dig Bitte, och det skulle åtgärdas. Det fungerade och var borta ett tag, för att sedan komma tillbaka med både samma- och nya sorters snuskreklam. För mig tar det emot att ens behöva klicka på sån reklam! Och att göra det för att ansvariga på Betapet ska kunna ta bort den, det är inte logiskt. Dessutom fungerar det bara för stunden uppenbarligen. Admin kanske skulle behöva se över detta i ett större sammanhang eftersom det är ett återkommande problem. | |
Bitte - Administratör | 2020-05-05 12:14 | |
![]() | Problemet är att det är googel som lägger in dom ,därför behövs länken Bitte | |
SA2012 | 2020-05-05 13:33 | |
![]() | Eftersom det bara fungerar för en kort tid, och jag misstänker att det kanske inte är så bra att klicka på sådana annonser överlag för den enskilde. (Och det är bara på Betapet i appen som detta kommer upp. Inte via sajten när man spelar.) Är det möjligt att Admin kan se över om de kan åtgärda detta på ett mer varaktigt sätt? | |
God_jul_igen - Ej medlem längre | 2020-05-05 13:33 | |
![]() | Hur fixar man en länk? För öppnar du reklamen får du inte bort den sen! | |
bobmarleyman | 2020-05-05 13:49 | |
![]() | På iOS klickar man och håller kvar länge på ”bilden” och sen välja Kopiera. På den andra sortens mobiler har jag ingen aning om hur men torde fungera på liknande sätt. | |
Lill-IT | 2020-05-05 15:35 | |
![]() | Admin Monk sa att det är Google som styr över annonserna och om något är olämpligt så kommer de skyndsamt att ta bort det. Om man ser den olämpliga annonsen igen kan man, utan att klicka på den, lägga på minnet vad det heter som görs reklam för eller ta en skärmbild och mejla till admin här på Beta. Antar att det är sales@betapet.com man mejlar dem på då? Rätta mig om jag har fel Bitte.. | |