Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade60
Mobilspel
Pågående21 791

Forumkategorier

Användare Inlägg  
evaxave2020-08-15 17:02
Antal inlägg: 3

spelrum utan rullningar?
Jag skulle önska att det fanns ett spelrum UTAN rullningar. Det är väldigt trist att spela med någon som rullar 2,3 4.. gånger per match, och när man läser redovisningen över rullningar i kanten av spelrummet så ser man att samma namn återkommer gång på gång. Det är säkert så att vissa spelare är väldigt duktiga på att hitta rullningar, men troligen också så att några använder hjälpprogram, särskilt de som använder väldigt mystiska ord. Det blir tråkigt för den som försöker spela hederligt.
 
Bitte - Administratör2020-08-15 17:23
Antal inlägg: 23927

Eftersom jag alltid spelar i spelrum och har gjort så länge så säger jag att det är duktiga spelare som rullar mycket .

Bitte
 
Minibitt2020-08-15 18:43
Antal inlägg: 2011

Jag är lite tveksam till att vissa spelare är så jäkla duktiga på ” Betapet” . Det handlar nog väldigt ofta om att ha tur med bokstäverna. Försök att rulla på bara vokaler eller bara konsonanter. Ibland får man en öppning på något lätt ord som ger jättepoäng tack vare att rutorna har rätt färg. Men grattis till er som har tur med bokstäverna.
 
Bitte - Administratör2020-08-15 19:26
Antal inlägg: 23927

Dessutom kan man inte anklaga andra för fusk för att dom är duktiga rullade


Bitte
 
Minibitt2020-08-15 21:24
Antal inlägg: 2011

Absolut inte!!!
 
pacc2020-08-16 17:44
Antal inlägg: 139

Spelar man special eller klassisk märker man snabbt att små konstiga ord med udda bokstäver på en bonus betalar sig mer än att rulla och bjuda in motspelaren med massor med bra lägen.

Men sitter man med en rullning vill man ju så gärna få ut den, fattas det bara en bokstav kanske man chansar att lägga något kort bara för att kunna rulla nästa gång.

Men man kan ju hitta den perfekta rullningen över bonusar och sedan ha tur att motspelaren inte kan svara, dessutom tar ju bokstäverna slut snabbare och du får högre chans att få nya blanka och kan gå på 'knock'.

Däremot spelar jag bara på böjningslistan, det är ju extremt mycket lättare att rulla där...


 
hundraarton2020-08-16 20:48
Antal inlägg: 2

Jag anser inte att jag anklagat någon, jag tycker bara att det kan vara hopplöst att spela när motspelaren rullar flera gånger och undrar om det är fler än jag som gärna skulle vilja spela utan rullningar
 
Salka12020-08-17 15:15
Antal inlägg: 660

Och jag skulle vilja ha ett spelrum där man måste lägga minst tre-bokstavsord. Är jättetrött på alla hm, pc mm

Ursäkta om jag snodde tråden
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?