Spelrum
Giraffen19
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade45
Mobilspel
Pågående21 566

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tjafs2021-03-16 13:13
Antal inlägg: 32

Hur kan detta ske?
Var i Grisen. Tryckte in mig i ett spel med en spelare som hade ranking en bra bit över 1000 p. Kommer inte ihåg namnet. Väl inne där såg jag att jag hamnat i ett spel med en annan spelare (och det namnet vet jag). Gick ur med detsamma och var noga med att trycka in mig i rätt spel nästa gång. Men ... hamnade i samma som tidigare och innan jag hann ut var spelet igång. Denna spelare hade poäng under 1000. Jag förlorade spelet och ganska många poäng eftersom motståndaren hade lägre ranking, och poängen sk-ter jag i men ... HUR KAN MAN HAMNA I ETT ANNAT SPEL ÄN DET MAN AVSETT ATT GÅ IN I????
 
gulle842021-03-16 14:16
Antal inlägg: 454

har hänt mig med. jag som hade gjort ett spel, och en viss spelare ville spela, så tryckte igång spelet, men när spelet började var det en annan spelare jag spelade mot. även fast jag vet att den jag valde att spela mot, inte hade hunnit lämna innan jag tryckte igång själva spelet.
 
Bitte - Administratör2021-03-16 16:15
Antal inlägg: 23907

Jag kan starta ett spel och när någon kommer in lämnar jag då heter mitt spel Bitte men i spelet kan typ någon med ett annat nick stanna kvar och iom det så tror du att du ska spela mot mig men det blir mot den som stannade i mitt spel då jag lämnad


Bitte

 
tjafs2021-03-17 09:26
Antal inlägg: 32

OK. Tack för info Bitte.
Men tycker det är knepigt. Borde finnas en spärr så att spelet inte går igång på annan spelare än den man avsett spela mot.
I mitt fall hann jag inte blinka innan spelet var igång. Jag ville spela mot den som skapat spelet, ingen annan.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?