Spelrum
Giraffen40
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
44
Inloggade84
Mobilspel
Pågående21 864

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tjafs2021-04-13 16:32
Antal inlägg: 32

Blir utkastad / tappar connection
Det händer mig då och då att jag blir utkastad. Rätt så ofta dessvärre. Och ibland är det svårt flytta och fästa bokstäverna, de valsar omkring.

Kanske är det min dator, webläsare, uppkoppling ... men tycker jag kollat och kan inte hitta något konstigt där. Har bara betapet uppe när jag spelar. Ingen annan sida. Och internet tycks funka när jag kastas ut.

Nu till min fråga ... kan det vara så att det är motståndarens uppkoppling som ställer till det? Tycker jag märkt att spelet ibland är knepigt med vissa specifika motspelare men att det sedan funkar hur fint som helst med andra. Märkligt att det under en omgång kan vara helt hopplöst att få bokstäverna på plats, eller att man kastas ut i ett, medan det sedan flyter på hur bra som helst i ett annat spel strax därefter med annan motståndare.

Jag skriver inte detta för att smutskasta någon. Menar inte att någon motståndare medvetet sätter "sirap" i mitt spel. Tänker närmast på om det är i själva "utmaningen" som felet ligger och inte lokalt hos mig. ??

Finns där några tips på vad man kan göra förutom att testa annan webläsare och se till att ha ett stabilt internet?

Är detta ett problem som övriga spelare också har då och då eller är det bara jag som är drabbad?




 
Bitte - Administratör2021-04-13 17:43
Antal inlägg: 23892

Rensa dina Internetfiler ,uppdatera webbläsaren är de råden jag kan ge. Att det på någotvis skulle bero på motståndaren är helt omöjligt

Bitte
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?