Spelrum
Giraffen8
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade21
Mobilspel
Pågående21 674

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tommy 19792021-09-24 18:48
Antal inlägg: 1156

Två försynta små önskningar/förslag
Hej kära Betapet-team! Jag har två saker jag skulle vilja fråga er om. Ingendera är speciellt akut eller ens nödvändig, men det är ett par förslag på några små finesser som jag (och förhoppningsvis fler med mig) skulle tycka att det var roligt om ni kunde införa.

1) En topplista på de spelare som har flest antal rullningar (i stil med listorna på högst rating och flest antal spelade matcher) vore kanon!

2) Det skulle också uppskattas om ni kunde flytta på Lämna-knappen som dyker upp efter att en match avslutats. Som det är nu är den lite olyckligt placerad. Det är väldigt lätt att komma åt den av misstag och i och med det lämna spelet utan att hinna tacka för matchen först.

Vad tänker ni (och för den delen även övriga spelare) om detta?
 
PipTheFennec2021-09-24 19:45
Antal inlägg: 4035

Desto fler topplistor och synlig statistik, desto bättre enligt mig. Skulle vara kul att kunna se.
 
Prärieklocka2021-09-24 22:06
Antal inlägg: 10540

Tommy 1979, jag tror jag vet vems namn som skulle toppa en sån lista. ;) Har sett att du hinner rulla en hel del i panikmatcher och är klart impad!! De få gånger jag har testat panik var jag glad att överhuvudtaget hinna bilda ord!

För övrigt tycker jag att ditt andra förslag är bra. Fast jag precis börjat spela lite med datorn igen efter flera år, har det hänt flera gånger att jag slungas ur spelet innan jag hinner tacka för matchen. Egentligen fattar jag inte varför det inte räcker att kunna kryssa sig ut.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?