Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 713

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Guldplate2023-08-26 10:19
Antal inlägg: 1212

Snabbare matcher?
Minns att när ni skapade appen så fanns en diskussion om hur man kunde snabba på matcherna. Att skapa matcher där båda spelarna behöver vara aktiva när det startar. Finns det möjligheter att det kan skapas nu?

Har i stunden 9 pågående matcher för att få lite aktivitet i spelandet. 5 av matcherna har jag väntat på att få lägga i över 10 timmar, en sjätte ligger på över 2 timmar.

Jag saknar tempot som gjorde att man kunde köra ett snabbt parti i väntan på något. Nu tar alla matcher flera dagar
 
pacc2023-08-26 10:23
Antal inlägg: 139

Har du testat betapet.se i webbläsaren på telefonen?
Det funkar perfekt för mig med både dragndrop och direktklick för att lägga första brickan.

Tyvärr blev sidan förvirrad på min tablet och funkar inte längre med touch ....
 
Guldplate2023-08-26 10:31
Antal inlägg: 1212

Inte testat den online-varianten via mobilen på länge. Minns det som att den fungerade men inte var jättebra. Åt andra sidan är det flera år sen så den kan ha blivit bättre.

Hade ändå gärna sett en lösning på detta i appen så att man inte behöver hoppa mellan två olika ställen för att spela samma spel. För det är ju samtidigt inte fel att spela det mer, tidsmässigt, obegränsade matcherna. Vill bara kunna välja när det passar
 
Guldplate2023-08-26 23:59
Antal inlägg: 1212

Just nu ligger snittet på 24 timmar i väntan på de sex matcherna jag har i gång.

Det är en anledning till att jag spelar mindre än förr
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?