Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade18
Mobilspel
Pågående21 651

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Gnillot2023-12-13 07:45
Antal inlägg: 291

Sena nattspelare
Jag är ofta vaken mitt i natten.
Då jag söker motspelare (mobilapp) får jag samma motspelare i flera partier. De vill inte spela, bara provocera (ni vet nog vem jag talar om). Då söker jag nya motspelare men får åter samma. Inga drag läggs, men spelen pågår och de få slots jag har blockeras av dessa ickespelare när jag sedan under dagen vill spela. Jag vill inte ge upp och förlora rating (det känns som en principsak) men vill heller inte ha obrukbara spel liggande i pipen. Tar tacksamt emot förslag på hur dessa tråkmånsar kan hanteras. Hur ser tankarna ut kring en blockeringsfunktion? Hur går tankarna kring varför det gjorts möjligt att välja motspelarens kön och bostadsort? (Det känns som upplagt för oseriöst dräggande). Hur ser tankar ut kring att bara kunna bli matchad mot en spelare i endast ett parti åt gången? Eller är det jag som upplever ett ickeproblem för att jag envisas med att vilja spela 04?
 
miasve - Ej medlem längre2023-12-13 22:57
Antal inlägg: 109

Jag skulle gärna se en blockeringsfunktion på oseriösa spelare. Jag spelar dock inte kl 04 men de finns vid andra tider också...
 
volpe1964 - Ej medlem längre2023-12-13 23:48
Antal inlägg: 6106

Jag tycker blockeringsfunktionen fungerar utmärkt på wf, vilket är en av anledningarna till att jag mer och mer övergått till att spela där. Har varit ett önskemål om blockeringsfunktion även på betapet så länge jag kan minnas.
 
pete-2 - Ej medlem längre2023-12-14 08:33
Antal inlägg: 425

Jag spelar bara med dom jag känner på bp så slipper oseriösa spelare.
 
Gnillot2023-12-15 04:52
Antal inlägg: 291

De flesta jag känner har ovanan att sova om nätterna...
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?