Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade57
Mobilspel
Pågående21 711

Forumkategorier

Användare Inlägg  
riwinx2023-12-15 04:42
Antal inlägg: 393

Om du fick programmera in nya funktioner i Betapet...
Här har du möjligheten att ge konstruktiva förslag, som kan förbättra spelupplevelsen i Betapet. Appen är enligt mitt tycke redan bra, men som med så mycket annat kan även Betapet säkerligen bli bättre.

Min tanke är att vi här fokuserar på själva spelets mekanism och därmed kanske helt skippar förbättringsförslag för chattfunktionen + forumets upplägg. Dessa två ämnen har redan behandlats i forumet tidigare.
 
Gnillot2023-12-15 04:52
Antal inlägg: 291

Begränsning till att matchas mot samma spelare max en gång i taget när man väljer slumpad motspelare (gärna parat med att kunna välja att ha fler spel samtidigt mot en person man väljer, ifall man vill köra parallellslalom med vänner)
Möjlighet att blockera spelare. ("Hej, en fråga?" - någon som känner igen...)
Kanske, hur det nu skulle funka, möjlighet att matcha önskning snabbspel/lugnspel
Turneringar kanske?
// Önska kostar ingenting ;)

 
pacc2023-12-17 09:09
Antal inlägg: 139

Har inget intresse av spel över flera dagar när orginalets hets och panik kan köras när och var man vill och kräver koncentration och skärpa.

Tyvärr funkar webbversionen numera bara bra på min telefon medan alla tablets och touch datorer jag har testat ger någon desktop default och saknar dragndrop med touch vilket gör spel omöjligt.

Låt touch vara valbart på alla plattformar och kolla upp hur ni hanterar igenkänning av webbläsare...
 
Tommy 19792023-12-17 10:38
Antal inlägg: 1157

En nygammal funktion, som skulle vara trevlig att få tillbaka, är "tillkännagivandet" av elefantmedaljen. (XXX som just gick in i spelrummet innehar elefantmedaljen!!!) Nu är det omöjligt att veta vem som har den så att säga i realtid. (Inte för att det är viktigt eller avgörande på något vis, bara en kul grej som jag gärna skulle se kom i bruk igen).
 
Karl III2024-01-14 00:20
Antal inlägg: 57

I appen bör man kunna välja "hastighet" så som man kan på hemsidan. Exempelvis 24, 48 eller 72 timmars betänketid.

I appen bör man inte kunna "chansa" på ett ord hur många gånger som helst. På hemsidan vill jag minnas att man kan chansa med ett ord vid tre tillfällen - sedan går turen över till motståndaren.
 
sus502024-01-14 07:33
Antal inlägg: 1477

Skulle gärna se turneringar som fanns förr
 
Skuggan612024-01-14 17:29
Antal inlägg: 2

Minska antalet rullningar när man möter någon med betydligt högre ranking.
Mötte nyss en som gjorde 4 rullningar, trodde inte det var möjligt!
 
Salka12024-01-16 12:39
Antal inlägg: 660

Vore trevligt med spel där man måste lägga ord som är minst tre bokstäver. Är trött på alla hm, pc, ud mm.
 
Killroy20102024-01-16 15:34
Antal inlägg: 15

instämmer med tidigare talare, turneringar - det var så skojj.
 
toonfisken2024-01-17 15:09
Antal inlägg: 726

Skippa alla förkortningar !

 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?