Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade53
Mobilspel
Pågående19 778

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tessica2025-06-29 17:50
Antal inlägg: 2217

Snabbspelare
Ciao :)
Är det möjligt att få starta en tråd för oss snabbspelare?

Dvs
Min tanke är att här kunna hitta andra Betapetare som faktiskt vill spela mer frekvent i mobilen än vissa andra som uppenbarligen bara vill lägga ETT ord var 3:e dag.
Jag vill gärna spela mer frekvent än så i matcher. Gärna flera ord per dag.

Denna tråd skulle kunna vara en möjlighet för oss snabbspelare att hitta andra & bjuda in till match.

Tråden skulle även kunna sammanföra de extra långsamma spelarna. Så att de finner någon med extra långsamt tempo.

Ni skulle kunna skriva vad ni föredrar här, i ett försök att hitta ert tempo, ungefär som att skilja agnarna från vetet.

Önskar alla en fortsatt härlig sommar :)

Blasse2025-06-29 20:43
Antal inlägg: 7082

Håller med dig det är jobbigt med dom som lägger ett ord om dagen

Neurologien2025-06-30 07:25
Antal inlägg: 39

Bra idé som jag genast för över på spel i datorn. Kanske kan vi få en lista över de som verkligen vill spela panik (och inget annat) - när de ansluter till ett panikspel....

Gnillot - Spelvärd/Forumvärd2025-06-30 08:31
Antal inlägg: 335

Idén är bra känner jag som gärna snabbspelar, men kanske svår att genomföra? Jag tänker att snabbt definieras olika mellan människor. Och när jag själv spelar snabbt kan jag ibland somna mellan dragen och då när jag fortsätter nästa dag kanske min motspelare inte är online och så går vi om varandra och det blir långsamt i alla fall? Hur som helst så gillar jag idén!

häggeby2025-06-30 10:16
Antal inlägg: 98

Jag spelar inte beta på mobilen...

Bitte - Administratör2025-06-30 11:19
Antal inlägg: 24141

Tanken är god men det känns överkurs med sånna listor, eftersom alla spelare inte använder forumet

Bitte

Blasse2025-06-30 19:38
Antal inlägg: 7082

Jag tänkte ungefär som du Bitte och ärligt talat ibland så händer det saker som gör att man måste avbryta och då är det gött att fortsätta vid ett senare tillfälle

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?