Spelrum
Giraffen34
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
39
Inloggade77
Mobilspel
Pågående21 665

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Netza2005-10-17 20:30
Antal inlägg: 4

Problem med kritik?
Klarar admin inte sånt eller? En viss vän jag har lade fram kritik om spelet som både jag och denne irriterat sig över. Resultatet blev att denne person stägndes av. Är det så man bemöter kritik? Väldigt moget... stäng av alla som skapar någon typ av problem... Jisses.
 
odin - Administratör2005-10-17 20:31
Antal inlägg: 7442

Blir man avstängd för att man ger kritik så är det "DETTA JÄVLA SKITSPEL SUGER". Exakt vem är din vän och vad sa han.

Tror nog han är den omogne.
 
Netza2005-10-17 20:34
Antal inlägg: 4

Denne klagade på att vissa ord som finns i ordlistan inte finns med och att ord som inte finns, finns med. Och denne stängdes av. Varför inte bara förklara varför?
 
odin - Administratör2005-10-17 20:34
Antal inlägg: 7442

Jag vet exakt vem du menar och personen i fråga har problem och göre sig icke besvär att spela BETAPET.

Du borde kanske lära dig vad ordet kritik betyder. Meningar som enbart talar om hur dåligt detta spel är räknas till negativ kritik som jag icke accepterar. Vad du tycker om detta kvittar egentligen.

Din vänn skulle aldrig våga säga samma sak på samma sätt till mig i verkligheten, det tyder på hur idiotiskt det han sa är.
 
odin - Administratör2005-10-17 20:35
Antal inlägg: 7442

Varför jag inte förklarar varför? Jo för att han avslutade sitt brev med en dryg och elak mening som visar hans inställning till oss och spelet.
 
Netza2005-10-17 20:38
Antal inlägg: 4

Han sade att det var dåligt gjort då det var på det viset, vad var problemet? Tycker du inte det finns brister själv?
 
odin - Administratör2005-10-17 20:38
Antal inlägg: 7442

Om du tror att jag skall sitta på min fritid och ta sådant för något som man tillhandahåller helt gratis så har du fel. Och om du inte inser varför man blir förolämpad av din "väns" mejl så är det tragiskt.

OM din kompis nöjts sig med den första meningen hade det varit ok, men att dra till med hur jävla dåligt detta spel är gör att han är helt körd.

Är ju synd om han inte kan acceptera detta, stänger tråden då detta inte ens ska diskuteras här.
 
odin - Administratör2005-10-17 20:44
Antal inlägg: 7442

Bara för rent intresse skall jag lägga in det han skrev. Jag bryr mig egentligen inte om någon tycker jag överreagerade, för det tyckte jag personligen inte jag gjorde. Därmed är saken avslutad och din kompis är inte välkommen här igen.

Hade han lagt fram det annorlunda hade det varit ok, men nu var han tvungen att klämma ur sig det sista, folkvett finns tydligen inte hss vissa.

> Meddelande: Hur i hela har ni tänkt??
> Ord som inte finns i lexikon går att lägga, medans ord som finns inte går
> att lägga?
>
> MYCKET dåligt gjort detta spel!

Sen att din vän har ett namn som 'snorleif1' säger väl en del om din kompis nivå.
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?