Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 20 118 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Neurologien | 2025-10-15 22:12 | |
![]() | Förslag om förändring i poängsystemet Jag spelar alltid panik på normalbräde och om jag inte är i en period då jag får extremt dåliga bokstäver försöker jag släppa in de flesta och alltså många med en rank som när jag ligger bra till är väsentligen lägre än min egen. Men det som gör mig förbannad är spelare om drar över paniktiden. Anledningen till att man skapar ett panikspel är ju att man inte vill lägga mer än den tiden på varje match och det borde en motspelare kunna respektera. Att man inte gör det beror nog till stor del på att man t.o.m kan tjäna på att dra över tiden - om man som sagt själv har en lägre rank. Mitt förslag är att man tar bort möjligheten att dra över tiden så att när tiden är ute, ja då avbryts helt enkelt spelet. Jag tycker att det här vore en jättrebra förändring som tog bort mycken irritation. | |
| Bitte - Administratör | 2025-10-16 10:58 | |
![]() | Man gjorde från början en justering av övertiden på panik då den var 5 minuter och man sänkte den till 2 minuter . Så jag skulle tro att det inte är aktuellt med någon ändring av den tiden i dagsläget , dessutom så fixade dom ju 2020 att vi överhuvudtaget kunde fortsätta spela då flash player försvann Bitte | |
| Neurologien | 2025-10-17 22:30 | |
![]() | Okej, tack för svar, Bitte. | |