Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 17 927 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Åsa B | 2025-12-15 21:39 | |
![]() | Dumt folk Kan man anm spelare ? | |
| Blasse | 2025-12-15 21:52 | |
![]() | Jo det kan man | |
| Bitte - Administratör | 2025-12-16 07:58 | |
![]() | Skicka det till mig , men jag vill ha en skärmdump på vad som är skrivet , och den skickar du till b-betapet@hotmail.com Bitte spel & forumvärd | |
| mackeman272 | 2025-12-18 17:02 | |
![]() | Om man spelar Wurdian så kan man blocka personer | |
| Neurologien | 2025-12-19 13:20 | |
![]() | Men det här är intressant för det tycks ju inte hända någonting när man anmäler spelare för ett otrevligt beteende. Jag fick just höra att jag var en "fegis" (haha! - när jag förstås spelade taktiskt eftersom jag ledde spelet) och tog omedelbart en skärmdump på vad som skrevs. När jag berättade det och att jag alltså hade bevis för en otrevlig attityd skrev motspelaren: "Jag bryr mig inte". Och det förstår jag, jag har själv skickat in skärmdumpar på ibland ganska grova saker och ändå finns spelaren som bar sig illa åt kvar. Det kanske vore dags för Betapet att rensa i leden. | |
| BenitaÖ | 2025-12-19 15:32 | |
![]() | Jag tycker att de flesta är trevliga men jag har också varit med om otrevliga påhopp och det har känts olustigt men man vet vem som har varit otrevlig så man behöver ju inte spela fler ggr med den spelaren. T.ex. så har nån varit elak för att man gått minus på tiden(vilket kan hända om man har oflyt eller behöver koncentrera sig på annat samtidigt) och talat om att man hamnat på nån lista. | |
| Neurologien | 2025-12-19 16:16 | |
![]() | Haha, det hade kunnat vara min "lista", Benita, jag skriver definitivt upp spelare som drar över tiden mkt. *spelar dum och önskar god jul* | |
| häggeby | 2025-12-21 11:25 | |
![]() | Neurologien jag tycker du hakar upp dig på skitsaker....att man går över tiden är väl knappast något att klaga på? den som gör det förlorar ju själv på det och ibland så skiter det sig helt enkelt för någon....man gör ju inte det med flit liksom.... | |
| Neurologien | 2025-12-22 17:12 | |
![]() | Du missförstår häggeby, jag "hakar" inte "upp" mig på att folk drar över tiden - jag skriver upp dem så att jag inte spelar med dem mer. Och förresten gäller det inte ens alla, jag gör en bedämning av om det är rimligt att kräva det av spelaren också. Däremot "hakar" jag definitivt "upp" mig på oförskämdheter och det är här problemet uppstår - absolut ingenting händer när man anmäler. Åtminstone har jag hittills inte upplevt att man stängt av spelare. | |
| Bitte - Administratör | 2025-12-22 17:23 | |
![]() | Det hände visst saker då ni anmäler , det kan ni vara lugn med, sedan så är det varning som gäller till den anmälda om vi anser det behövligt , vid upprepade grova saker stängs spelaren av. Den anmälda har alltid möjlighet/ ska alltid att svara på det som vi skriver till dom Bitte | |
| Neurologien | 2025-12-22 19:47 | |
![]() | Men då, Bitte, är det väl så att tillsägelserna inte hjälper. Och just det blev så tydligt den här senaste gången en spelare var oförskämd, hen var fullkomligt glasklar med just det, att det inte spelade någon som helst roll om jag anmälde eller ej. Och jag uppfattar att personen har rätt. Ibland är det ju också så att otrevligheterna inte är verbala. Jag minns att jag tog kontakt med dig för ett bra tag sedan apropå en spelare som satte i system att ansluta till mina spel i cirka en sekund för att sedan lämna. Beteendet började efter det att jag nekat spelaren ett flertal gånger och till slut förklarat tydligt i ord att jag inte var intresserad. Det här ledde till att jag, som ofta sitter och jobbar samtidigt som jag har skapat ett spel, blev ständigt avbruten i mitt arbete och till slut skrev till dig och bad dig säga åt personen att sluta med barnsligheterna. Absolut ingenting hände, personen var kvar som medlem och fortsatte trakasserierna. | |
| Bitte - Administratör | 2025-12-22 20:09 | |
![]() | Jag diskuterar inte enskilda spelare.. Bitte | |