Spelrum
Giraffen0
Krokodilen27
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade47
Mobilspel
Pågående18 034

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tommy 19792026-09-13 20:13
Antal inlägg: 1203

Varför blir jag frånkopplad?
Hej på er!

På sistone har jag börjat uppleva ett litet förargligt problem med Betapet. Om jag antingen öppnar en ny Internetsida eller är inaktiv en stund (det räcker med några få minuter, om jag t ex lämnar datorn för att gå på toaletten eller liknande), blir jag frånkopplad.

En banner i rödbrunt med texten "Offline! Please connect" dyker upp. Jag behöver bara klicka där det står 'Connect' så återfår jag anslutningen, så det är ingen stor sak. Jag undrar mest vad det kan tänkas bero på. Mitt operativsystem är Firefox, senaste versionen, och jag har rensat cache/historik. Alla upplysningar mottages tacksamt! :-)

Neurologien2026-09-14 06:12
Antal inlägg: 90

Så har jag haft det länge, minst ett år iaf och jag har också försökt påtala det genom att skriva här i forumet. Men inget händer. Det är precis som du skriver, problemet uppstår när man går till någon annan sida i väntan på motspelare och eftersom det knappast är ett alternativ att inte göra det, givet att antalet inloggade på Betapet numera ligger kring 20 personer så slutar det med att man - just det - stänger ner Betapet i stället för det övriga nätet. Och så blir det ännu färre här....

Neurologien2026-09-14 06:14
Antal inlägg: 90

Och så hände det just. Men, som sagt, det händer ju hela tiden, jag är van.

Sitting_Duck2026-09-14 20:20
Antal inlägg: 26

Hej Tommy!
Så har jag haft det sedan tidernas begynnelse.
Safari på MacOS.
Ingen fara, man vänjer sig. =:)

8balls2026-09-17 08:11
Antal inlägg: 32

samma här med ibland funkar det och ibland så kastas man ut eller så kommer det upp att man är offline

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?