Spelrum
Giraffen45
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
57
Inloggade102
Mobilspel
Pågående22 352

Forumkategorier

Användare Inlägg  
flätan2005-11-09 00:29
Antal inlägg: 220

Hej jag är ny här så snälla hjälp mej
Jag har läst frågor och spelregler men kanske missat: Kan man hoppa in mitt i ett pågående spel och hur vet jag om spelet är fullt??????? Är lite rädd att trycka mej in i ett spel, kanske förstör för andra när jag kommer helt novis och tar förmodligen tid att lära sej detta, kan man inte söka nybörjare att spela med????
 
Mimer - Ej medlem längre2005-11-09 00:32
Antal inlägg: 38

Du kan inte hoppa in i en pågående match -- annat än för att var publik.

När du är i ett rum så ser du när nya spel bokas. Och om du vill spela mot någon så trycker du på dörren där matchen är bokad och vill personen spela med dig släpps du in! (det kan ta några sekunder så gå inte därifrån direkt) Vill personen inte spela mot dig sparkar den dig från spelat. Så då får du prova med någon annan spelare.

Du kan också boka ett spel själv.."Skapa nytt" trycker du på och sedan kan du döpa om spelet (där ditt namn står när du gjort det där) till till exempel "nybörjare" samt att du bestämmer antal spelare (inklusive dig) och i vilket tempo matchen ska spelas.

Om du är i ett rum med någon som före sitt nick har ett + så är det en spelare som har till "uppgift" att förklara och så.

Lycka till!

 
PimPim2005-11-09 00:33
Antal inlägg: 94

Nej, inte vad jag vet iaf:) Är ett spel igång så är det. Du kan gå in i ett spel och kika men bara som åskådare.

Du kan ju skriva i chatten att du är ny och om någon kanske skulle vilja spela orankat med dig. Så slipper du förlora en massa rank.

Lycka Till!
 
flätan2005-11-09 01:23
Antal inlägg: 220

Okej tack ska ni ha för hjälpen.... jag ska börja med att gå in och kika lite då som åskådare....
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?