Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
35
Inloggade69
Mobilspel
Pågående22 147

Forumkategorier

Användare Inlägg  
BoNKo2005-11-17 12:40
Antal inlägg: 125

dåliga förlorare
tja!
varför spelar folk som ändå börjar böla typ när dom förlorar?
slänger ur sig massa fåniga repiliker mm, tycker ni ska springa hem till mamma ist så kan hon bädda ner er i sängen med saft å bullar!
 
Huvet2005-11-17 12:55
Antal inlägg: 46

Visa istället att du är bättre och svara inte med liknande repliker. Tycker att folk som bölar borde skrika högt i sitt rum istället för i chatten.
 
kajix2005-11-17 16:08
Antal inlägg: 7767

många blir sura när dom möter fuskare
 
Nemi2005-11-17 16:27
Antal inlägg: 5952

Möter man fuskare/misstänkta fuskare ska man anmäla dom till oss övervakare (vi som har blåa namn samt ett + framför). Så hanterar vi det.
Det är inte god stil att svartmåla nån i chatten heller eller snacka skit där. Vi försöker övervaka så gott vi kan, men hinner inte med allt tyvärr. så ser ni något otrevligt/suspekt så meddela oss. (Mail personligen eller i pm).
 
Pallas2005-11-17 23:55
Antal inlägg: 44

En annan spännande sak hände mig igår. Jag hade startat ett spel med normal tid. Direkt motspelaren anslöt fick jag frågan varför jag inte spelade stress. Jag förklarade att jag har två barn som kräver uppmärksamhet och därför inte kan spela snabba spel. Mot slutet av matchen ammade jag minstingen som krånglade nåt så vansinnigt och när jag tänkt 2-3 minuter kommer: "byter du blöjor nu eller?!" Jag förklarar att jag ammar ett barn men att han är lite missnöjd så jag har svårt att koncentrera mig. "Ja jag är också missnöjd" kommer det då. Sen vann jag och vederbörande drog fortare än en avlöning utan att tacka för matchen.

Jag använde motsvarande tid som för en snabb, så jag var ju inte otroligt seg, men VARFÖR hoppar man in i ett normal-spel och sen gnäller på att det går för sakta?
 
vulcan2005-11-18 00:00
Antal inlägg: 7666

Jadu... Varför är världen full av människor som kräver en massa av sin omgivning utan att ställa några krav på sig själv och sitt eget uppförande? Betapet är väl ett tvärsnitt av mänskligheten helt enkelt. De flesta är trevliga eller åtminstone korrekta. Några fuskar och uppför sig illa eller rentav som riktiga svin. Fördelen jämfört med den verkliga världen är ju att här kan de stängas av... :-)
 
BoNKo2005-11-18 22:15
Antal inlägg: 125

"många blir sura när dom möter fuskare"
låter som du menar att jag skulle vara en fuskare? nejdu! har spelat i många år däremot o inte anser jag det att fuska. normala människor lär sig med tiden är det konstigt tycker du?
 
Äcklig Odör - Ej medlem längre2005-11-18 23:42
Antal inlägg: 27

jag har lirat i tre- fyra års tid, har en tendens att bli bannad, antar att det beror på : Jag är en så jäääävla kass förlorare, men bra vinnare. Jg kan fan inte hantera en förlust, blir svart i ögonen osv, sjukt patetiskt, jag vet. Men vissa är födda dåliga förlorare, eller vänd på det - vinnar människor/instinkt ?

hjälp mig bullen :)
 
BoNKo2005-11-19 01:28
Antal inlägg: 125

de e skillnad på att bli svart i ögonen o att kalla den som vinner för massa sjuka saker som bög jävel, kuksugare mm
 
Äcklig Odör - Ej medlem längre2005-11-19 10:25
Antal inlägg: 27

^^ hehe så långt går jag inte, har mig själv att skylla eller eventuellt betapets slumpgenerator som bara ger mis skitbokstäver. Men jag tar varje förlust personligt, ett intrång..ett knivhugg
 
Legobiten2005-11-19 11:28
Antal inlägg: 617

Kanske därför de avbrutna (förluster?) ger ett fint rött sken till din statistiktårta? :)
 
Legobiten2005-11-19 11:31
Antal inlägg: 617

Även om den mest är vackert grön...
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?