Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 561

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Petragiraff2005-11-18 20:20
Antal inlägg: 8

PAUS
Vad gör man när man godkänt en paus och sen kommer det aldrig någon tillbaka????
 
Christer - Spelvärd/Forumvärd2005-11-18 20:23
Antal inlägg: 218

Det är ett problem som ofta är uppe, acceptera det bara från dom du känner. Jag som har barn är glad att funktionnen finns, men har full förståelse för om någon som inte känner mig vägrar gå med på det.

Om du befinner dig i det läget nu så är det bara se vem av er som är mest envis, annars får du ge upp

*tyvärr*
 
Petragiraff2005-11-18 20:25
Antal inlägg: 8

Tack för ett snabbt svar.
 
rockabilly - Ej medlem längre2005-11-20 22:45
Antal inlägg: 433

jag tycker det är jobbigt med folk som vill pausa
det är så drygt att vänta och inte veta om o när den ska komma tillbaka
har man gett sig in i ett spel ska man spela.....

lika så dom som måste helt plötligt iväg, händer oftast då dom ligger under med massor med poäng eller man har nyss börjat spela och motspelaren fick en dålig start och då vill att man ska passa sig ur spelet... jag säger bara NEJ, jag har valt att spela och då ska jag göra det, passar inte galoschen, så ge upp ist...

gör jag fel / rätt
 
qurin2005-11-20 23:33
Antal inlägg: 28

Om man inte vill att den man spelar mot ska pausa..är det bara då att hoppas på att han/hon inte gör det iaf eller hur funkar paus....måste båda godkänna innan det blir paus eller räcker det att ena parten trycker paustecknet?

 
Blue Ztar2005-11-20 23:35
Antal inlägg: 1065

Båda måste godkänna start av paus och slut av paus.
 
qurin2005-11-21 19:21
Antal inlägg: 28

Aha, va bra! Tack för svaret! :-)
 
Tufflan2005-11-23 00:24
Antal inlägg: 1254

Den allmänna rekommendationen är väl att bara acceptera paus om du känner/"känner igen" din medspelare.

Skulle du hamna i ett läge där orimligt lång tid går utan att din medspelare kommer tillbaka så sök upp en övervakare i main och be denne gå in och titta på spelet och sparka den du spelar med ur spelrummet så avslutas matchen efter 5 min och du slipper ge upp.

Jag sparkar alltid på begäran om mer än 5 min gått. Mindre än det, så ber jag oftast dem vänta lite till. Men jag har sett spelare som tålmodigt väntat nästan 45 minuter innan dem ropat på hjälp, och det är helt orimligt att behöva vänta på någon så länge.

 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?