Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade19
Mobilspel
Pågående21 690

Forumkategorier

Användare Inlägg  
maaaary2005-12-05 01:02
Antal inlägg: 6

spela med sigsjälv?
Jag satte upp ett spel, samtidigt anmälde sig en motståndare.När jag klickar för att öppna spelplanen,försvinner motståndaren.Hade väl ångrat sig.Nu har jag egen plan och står som enda spelare.Och tiden tickar iväg..Vad gör man då?Om jag ger upp,förlorar jag då en massa poäng,om jag spelar mot/med migsjälv får jag då mer poäng?Om jag gör ingenting och tiden går ut,vad händer då?Jag spelade en hel match med migsjälv,för att inte förlora nå genom att ge upp.Jag vann,men fick inga poäng.Det här kändes konstigt. Likaså om man anmäler sig till spel,ser att motståndarens ranking är alldeles för hög/låg och man hinner inte trycka tillbaka, för motståndaren har på en hundradels sekund skapat match som jag inte vill spela.Det finns ingen sorry,misstag vill inte spela-ruta att klicka på..Så alltså tvingas man ge upp och förlora en massa poäng, eller spela en match man absolut inte ville spela...Lite orättvist känns det.
 
Blue Ztar2005-12-05 01:09
Antal inlägg: 1065

1. Om motspelaren inte kommer in i spelet så kan du avbryta utan att förlora några poäng.

2. För att se motspelarens rating innan du kliver in i ett spel så klickar du på den gröna pilen.
 
Leo20052005-12-05 23:03
Antal inlägg: 2

Har själv just fastnat i ett spel. I chat-rutan står bara "invänta dina motståndare". Och jag har inte ens fått några brickor att leka med. När jag förösker avsluta varnas jag att det sabbar min rating.
Vad gör man?
 
Blue Ztar2005-12-05 23:20
Antal inlägg: 1065

Läs punkt ett ovan.
 
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2005-12-06 00:25
Antal inlägg: 4814

2. Ibland fungerar inte gröna pilen och namnet/rating på motståndaren syns inte.
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?