Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade50
Mobilspel
Pågående21 711

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Vigdir2005-12-05 17:07
Antal inlägg: 3722

Den lilla gröna pilen!
Detta är inte direkt en fråga, men på ofta förekommen anledning vill jag uppmana folk att använda den lilla gröna pilen som finns längst till höger vid nya spel! Snälla, rara, söta - kolla motspelarens ranking där, så behöver du inte bli besviken när rankingen är "fel". Det är rätt frustrerande när man hör det glada plinget och motspelaren har hoppat av redan innan man hunnit reagera, särskilt när detta upprepas 3-4 gånger för samma spel. Och lika frustrerande har jag förstått att det är att upptäcka att man är i fel spel, när rankingen ligger över/under det man själv tänkt.

De eminenta skaparna av detta spel har skapat möjligheten att kolla ranking av en anledning - så vördade mot - och medspelare, använd den lilla pilen ofta och mycket!
 
NylleRobin - Ej medlem längre2005-12-08 10:08
Antal inlägg: 173

Tror att det är en del som inte varit medvetna om varför pilen finns där...och tolkat det som en pil som bara indikerar att det finns ett spel. För dessa skulle det alltså lika gärna ha kunnat vara siffror...

I alla fall var det fler än jag som uttryckte sin förvåning för någon vecka sedan när någon i ett spelrum påpekade samma sak som du gör nu Vigdir!

Jag lärde mig i alla fall, och numer tittar jag alltid vad den spelsugna har för rating. Det är till och med så att jag börjar tycka att detta är lika självklart som att kolla och ta till sig vad spelat är DÖPT till!
 
Koste2005-12-23 02:17
Antal inlägg: 423

Varför kan inte spelen vara öppna från början, så att man ser motspelarns rating?

Det brukar ju inte vara så många så det finns plats (och att rulla är ju mindre jobbigt än att pila...)
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?