Spelrum
Giraffen11
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade23
Mobilspel
Pågående22 645

Forumkategorier

Användare Inlägg  
word_clone - Ej medlem längre2005-12-12 12:53
Antal inlägg: 38

hur förklarar ni
att jag igen fick en förlorad match på nacken pga att spelet låste sig? Inget hände hur jag än klickade och omsider, efter att till slut ha stängt fönstret och loggat ut, kunde jag inte längre överhuvudtaget komma in på sajten, för att inte tala om att fortsätta spelet? På vilken sida om anslutningen ligger felet? Faktum är att min nätförbindelse i övrigt funkade lysande. Blir sådär halvt svinförbannad på att ratingen ryker (jajaa, man kan spela upp sig, vem vet inte det), det är ju bara så h*s orättvist att man kämpar sig framåt med små steg för att sen i en match utan egen andel rasa ner hur långt som helst. GRR!
 
diplopopi2005-12-12 13:19
Antal inlägg: 69

Det har hänt min son med. Surt. Men antar det är flera som råkat ut för det.
 
Bim19642005-12-12 14:07
Antal inlägg: 1854

Jo det har hänt mig med men det är inte hela världen, för trots allt så kostar det ju ingenting att vara här och spela eller hur?
Och visst det är inte kul att få en "avbruten match" när det inte är ens fel.
Fast det händer ju inte alltför ofta i alla fall inte för mig.
 
Stepe5432005-12-12 14:38
Antal inlägg: 377

mitt spel låste sig också igår kväll, men efter att ha studerat min statistik ser jag att matchen slutade med det reusltat som förelåg när spelet låste sig.
Kan det vara så att ni låg under när spelet låste sig? I så fall stämmer det ju...
 
word_clone - Ej medlem längre2005-12-12 15:15
Antal inlägg: 38

Ja, jag lät väl lite hätsk och sur innan och det var jag i ärlighetens namn också men låt oss nu få det förtydligat: Betapet är ju annars en livsnödvändighet och sajten en god gärning mot hela mänskligheten så tack alla betapetmakare för det. Man önskar bara att det fanns ett konkret problem man kunde ringa in, extrahera och åtgärda en sånhär gång; skulle göra det så mycket lättare att komma över eller rentav ignorera!
Hur som helst ska vi ju alla dö, förr eller senare (sorry, ni känsliga, den var osmaklig för er!)...
 
word_clone - Ej medlem längre2005-12-12 15:17
Antal inlägg: 38

Dessutom var den stora frågan _inte_ det att jag förlorade matchen utan sättet på vilket det skedde. Som ett förtydligande.
 
Slemet2005-12-12 22:27
Antal inlägg: 938

hela betapet låste sig för mig igår vid 23-tiden, var det samma tid som för dig? iaf så såg jag när jag loggade in imorse att jag hade fått -68 trots att när det hängde sig inte ens lagts ett ord.... arggh!!! skulle också gärna vilja kunna ändra tillbaka det på något vis...
 
Blue Ztar2005-12-12 23:01
Antal inlägg: 1065

Det finns ingen tid till att ändra hundratals matchers resultat.

Ibland får man pluspoäng för att motståndaren avbryter, ibland minuspoäng för att man själv blir ofrivilligt avbruten, men i det långa loppet jämnar det ut sig.

Om ens rating ligger lägre än vad den borde, då får man större ratingökning i matcherna efter eftersom man spelar bättre än vad ratingen visar. Och om ratingen ligger över ens egentliga nivå så förlorar man den snart igen. Ratingen stabiliserar sig alltså snart igen.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?