Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 033 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lorry1 | 2008-02-13 20:57 | |
![]() | personlig bild.. när det gäller den rosa rutan man ska dra över ansiktet , förstår jag mig inte på. jag gör så som det står att man ska göra men inget händer , då jag ska dra rutan över bilden kmr det en symbol som menas att det inte går. hur ska man göra ? | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-13 21:02 | |
![]() | Du ska inte dra rutan utan trycka på förstoringsglaset under bilden som det e ett plustecken i. När du sedan förstorat så stort du vill ha skickar du bilden på pilen som sitter åt höger under bilden. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-02-13 21:06 | |
![]() | ursäkta CB, men vad betyder då : "För att flytta den rosa markeringsramen klickar du innuti den, släpper musknappen och drar den försiktigt över ditt ansikte." =) Inget illa menat men det var så jag gjorde och det fungerade. Kanske är din bild för stor lorry1 ?? | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-13 21:32 | |
![]() | ok. Sorry jag har alltid gjort på andra sättet så jag har nog inte ens reflekterat att det fanns fler sätt. Har nog aldrig läst texet egentligen.;-) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-02-13 21:45 | |
![]() | Det behöver du inte göra ciaobabe, det funkar uppenbarligen bra för dig ändå ... snygging ;) | |