Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
37
Inloggade64
Mobilspel
Pågående22 560

Forumkategorier

Användare Inlägg  
NylleRobin - Ej medlem längre2005-12-15 20:50
Antal inlägg: 173

Kompistoppen men även andra
Jag skulle vilja att det fanns möjlighet att lägga in en ytterligare minst en kategori på Kompislistan. Nämligen dem man verkligen vill undvika att spela mot.

Skälen behöver ju sedan inte kategoriseras men det vore enklare att hålla reda på dessa människor och inte behöva tänka efter "var det en jag gillade att spela mot som jag la in här eller är det där någon jag inte vill möta igen?" (ja, efter ett tag är det ju svårt att minnas)
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2005-12-15 21:27
Antal inlägg: 2977

Man skall ej ogilla personer på Betapet!
 
Tufflan2005-12-15 21:34
Antal inlägg: 1254

Jag skulle vilja att listan blev längre. Jag tycker ofta man träffar på trevliga spelare här, och så kanske det blir några matcher på raken och sen frågar dem om man inte kan lägga till dem på kompistoppen så man hittar varann senare. .... Fast den är ju full... det ryms ju bara 30 stycken i taget.

Ett förslag vore att man kunde märka raderna med färg. Typ rosa för dem man gillar och grönt för dem man inte vill spela med... eller nåt!

Sen skulle jag vilja att den gick att sortera, efter namn, färg osv

Kanske bäst jag ger mig i detta ohämmade listfantiserande så jag inte får onda ögat på mig från dem som får slita sitt hår för att lösa allt och blir överösta av jobb för att tillgodose alla våra krav här på beta :)
 
NylleRobin - Ej medlem längre2005-12-15 22:18
Antal inlägg: 173

Nej, men ska inte ogilla PERSONER, men det är väl stört omöjligt att tycka bra om alla de spelare man mött....

Och den där listan ser man ju bra själv, jag kan ju inte gå in på någon anna medlems sida och se vilka de har inlagda.
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?