Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 20 225 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ullko | 2008-03-23 16:09 | |
![]() | påstås avslutat spelet.. När spelet nästan var slut, påstods att jag hade givit upp o avslutat spelet!!!! Det hade jag inte alls. Ut åkte jag, en massa avdrag o känner mig orättvist behandlad. Vad hände? Finns det någon regel jag inte känner till som gjorde att spelet avslutades????? | |
| rymdisk - Ej medlem längre | 2008-03-23 16:13 | |
![]() | Antagligen hade du dragit över tiden med fem minuter, som är maximala tidsöverdraget som är tillåtet. Då avslutas spelet automatiskt. Du får minuspoäng för varje påbörjad minus-minut. | |
| ullko | 2008-03-23 16:15 | |
![]() | Nej, inget tidsavdrag, var ganska snabb på att lägga nästa ord..... | |
| odin - Administratör | 2008-03-23 16:15 | |
![]() | En olycklig textformuerling där, vi får ändra | |
| odin - Administratör | 2008-03-23 16:15 | |
![]() | ullko, du hade -300 sekunder i tid, därav avslutades spelet. Man ser det i din matchstatistik. | |
| ullko | 2008-03-23 16:21 | |
![]() | Usch, här är tydligen något jag inte snappat i alla fall. Ber om ursäkt för min envishet. Vilken "olycklig textformuerling" talar du om? | |
| vindsus86 | 2008-03-25 04:13 | |
![]() | förmodligen menar odin att det, när man når fem minuters (300 sek) minustid står att man gett upp matchen, då det egentligen bör stå att "person X nådde den maximala gränsen för minustid" eller nåt sånt och sedan att det var därför matchen avbröts. ofta folk reagerar på det där då de anser att de inte alls har gett upp eller avbrutit några matcher. Ser även i din spelhistorik, ullko, att du ofta drar över tiden då du spelar snabb, så du kanske borde öva lite mer på normal istället så slipper du minuspoäng pga minustid. | |