Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tommy 1979 | 2008-03-24 23:31 | |
![]() | Rensning av matcher (ny fråga) Jag har läst igenom de andra inläggen ang. detta, men det är ett par saker jag inte förstår så därför skriver jag ett eget. Min fråga är följande: jag börjar närma mig 6.000 spelade matcher resp. 1.700 (unika) rullningar. Kommer dessa siffror att bli oförändrade då rensningen genomförts, eller kommer de att reduceras till det antal matcher och rullningar som är nyare än arton månader? Om antalet rullningar kvarstår även efter rensningen, kommer de som är äldre än arton månader i så fall att plockas bort från listan, även om själva antalet förblir oförändrat? Det här blev kanske lite rörigt men jag hoppas ni ska förstå vad det är jag menar :-) Tack på förhand. | |
| monk - Administratör | 2008-03-25 08:30 | |
![]() | Tommy: Antalet matcher kommer fortfarande stå 6000 på din profilsida, men när du söker på matcherna i din statistik kommer du endast se dem som spelats de senaste 18 mån. Rullningar som utfördes i matcher längre tillbaka än 18 mån kommer inte att finnas med i rullningslistan, och siffran för antal rullningar kommer reduceras till de som lagts de senaste 18 mån. Om det är viktigt att spara rullningarna kan man exportera dem till Excel (finns en ny funktion för detta på statistiksidan). | |
| Tommy 1979 | 2008-03-25 09:21 | |
![]() | Hur blir det med de ord som man rullat med flera gånger då? Ta t ex (i mitt fall) ordet SENATOR, som jag rullat med elva gånger. Kommer det att försvinna helt och hållet, eftersom första gången jag rullade med det var i januari 2006, alltså för mer än arton månader sedan? Eller kommer ordet finnas kvar eftersom jag även rullat med det inom 18-månadersgränsen (senast strax före årsskiftet 2007/2008)? | |
| monk - Administratör | 2008-03-25 09:33 | |
![]() | Om du rullat det inom de senaste 18 mån så kommer det att finnas kvar i listan. | |