Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| flasan | 2008-03-25 16:48 | |
![]() | flata! Jag undrar varför jag för en tid sedan blev uppmanad att byta mitt namn dvs flatan till att heta ngt annat (nu flasan) för att det inte var lämpigt och därmed stötande att heta flatan! men jag tänker att alla som heter kalle69 eller sexyhotgirl och liknade är mkt mer stötande? Jag ÄR ju flata och ÄR glad och stold över det?? Förstod inte problemet.. men ville inte riskera avstängning så jag bytte.. Vill tillagga att jag fick flera postiva reaktioner på att jag hette just flatan... Tack för mig! | |
| emmylicious | 2008-03-25 16:50 | |
![]() | Förstår heller inte riktigt varför du blivit uppmuntrad till detta. Det är ju bara dig det "drabbar" (eller hur man nu ska säga) att du använder det som användarnamn och är ju inte stötande mot någon annan. Mystiskt. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-03-25 16:54 | |
![]() | Forumet är till för alla och nu ere så att ALLA finner inte ordet "flata" skojigt och neutralt, så orka provocera i onödan? :P | |
| Elmis | 2008-03-25 16:56 | |
![]() | Stackars de som inte tycker om äpplen och katter... ;) | |
| emman | 2008-03-25 16:56 | |
![]() | för att inte tala om maskiner =) | |
| falafelibröd | 2008-03-25 16:57 | |
![]() | eller falafel | |
| vulcan | 2008-03-25 16:59 | |
![]() | Jag flyttar denna till frågor där den hör hemma. Precis som Äppelkatten konstaterar så gillar inte alla personer - oavsett läggning - användning av ord som flata och bög. Vi har valt att ha en ganska restriktiv policy angående användarnamn. Nick som det som togs upp i exemplet "(sexyhotgirl) går också över den gränsen och ser man ett sånt är orsaken endast att vi inte observerat det ännu. Man får gilla eller ogilla denna policy, men det finns för närvarande inga planer på att ändra den. Jag stänger därför denna tråd. | |
| emman | 2008-03-25 16:59 | |
![]() | jag tar illa vid mig av falafel. Men å andra sidan är det väl inte många som, liksom jag, är karnivorer | |
| Tarfala | 2008-03-25 17:01 | |
![]() | det var ju det jävla dummaste jag hört på länge | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-03-25 17:05 | |
![]() | Jag har aldrig förstått varför vissa homosexuella alltid måste påpeka hur STOLTA de är över att vara just homos. Tycker det är löjligt att tvunget berätta för alla vilken sexuell läggning man har. Har inget emot själva läggningen men anser att det är en fråga för var och en inget som man tvunget måste skrika ut inför alla. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.