Spelrum
Giraffen38
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
50
Inloggade90
Mobilspel
Pågående21 755

Forumkategorier

Användare Inlägg  
NylleRobin - Ej medlem längre2005-12-22 03:11
Antal inlägg: 173

Brev till de nya?
Är det svårt att göra massutskick till samliga nya som registrerat sig? Nu kanske det inte kommer så många nya per dag, men efter att ha spelat HETS mot flera som påstår sig vara nya och inte förstå vad hets är, några som ger upp och så vidare tycker jag det vore en bra ide om de nya som regar sig får ett "mail" med de viktigaste sakerna!

 
jssfrk2005-12-22 12:08
Antal inlägg: 771

Åh, ännu en "alla måste spela hets"-tråd.
 
oeronbarn - Ej medlem längre2005-12-22 14:06
Antal inlägg: 2288

är ni så jäkla stressade att ni inte kan sitta still i en kvart så är det kanske bättre att syssla med nåt annat än scrabble
 
NylleRobin - Ej medlem längre2005-12-22 15:19
Antal inlägg: 173

Nej, jssfrk...om du läser HELA inlägget så ser du tydligt att det inte är en sådan tråd utan att det handlar om de VIKTIGASTE sakerna.Skrev jag någonstans "alla måste spela hets"? Nej, men däremot skrev jag att jag tycker att det vore en bra idé om ett mail med de viktigaste sakerna skickades ut. Genom att sedan behålla det brevet i sin inbox skulle de kunna hitta svaren på flera frågor...Varför man inte bör ge upp, vad skillnaden är mellan hets, stress, normal etc, vad skillnaden är mellan slumpad/special/standard med mera.

Men fortsättningsvis kanske man inte ska komma med förslag HÄR utan tiga eller ta det med någon som kan läsa...*suckar*
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?