Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| smillamolly | 2008-04-03 17:21 | |
![]() | Kan inte logga in Hej! Min son kan inte logga in på betapet. Det står att han är inaktiverad. Det fungerar inte att trycka på aktiveringslänken heller. Har provat att registrera om ,men då står det att det finns en användare redan med den e-post adressen. Förut stod det att han hade avslutat sitt medlemsskap eller blivit avstängd, men han vet inget om det, säger han. Han är 9 år och tycker om att spela här, lär sig stava många ord. Tacksam för svar/Mamman. | |
| emmylicious | 2008-04-03 17:42 | |
![]() | Om det inte går att klicka på den så är det säkert någon slags "spärr" som måste hävas. Finns i mailprogram och även på Hotmail. Brukar finnas någonting som heter "Visa innehåll i detta mail" eller "Markera som säker avsändare". I värsta fall kan man ju kopiera länken och klistra in i webbläsaren. Har man inte fått någon aktiveringslänk kan man få en ny här: www.betapet.se/reactivate / | |
| vulcan | 2008-04-03 19:03 | |
![]() | smillamolly: skicka ett meddelande till mig med din sons användarnamn så ska jag kolla upp det. | |
| hottiz | 2008-04-04 19:28 | |
![]() | Jag kan oftast logga in men efter en tid i spel kan jag få seghet o bli nerkopplad...i en del spelavdelningar får jag svaret "Kan ej koppla upp du kan sitta vid en brandvägg osv. vad kan felet bero på?...förlora sista spelet pga. at jag helt fick koppla upp en ny webbläsare för kunna komma in. winxp home telia adsl 8mb dator som e 1,5år gammal o nydefragmenterad o rensad från onyttigt. | |