Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 20 160 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maybach | 2008-04-03 19:19 | |
![]() | Rensning Hej, jag tror snart jag smäller av. Varför alla dessa nonsenstrådar? Ex: www.betapet.se/forum...ea did=9141 Jag får seriöst huvudvärk av all skit. Kan inte Odin och co. göra en forumrensning? Eller något som kan förhindra strunt. | |
| odin - Administratör | 2008-04-03 19:23 | |
![]() | Om vi gör rensningar får vi skit från annat håll. Hur vi än gör så får vi givetvis skit. Om majoriteten tycker vi ska rensa dessa nonsenstrådar så gör vi det. | |
| odin - Administratör | 2008-04-03 19:30 | |
![]() | Jag rensade den, men hur vi gör i framtiden får ni bestämma. | |
| emmylicious | 2008-04-03 20:34 | |
![]() | alltså, just såna helt meningslösa trådar tycker jag verkligen att man kan ta bort direkt.. istället för att bara låsa | |
| y not | 2008-04-03 20:36 | |
![]() | personligen tycker jag att det inte går att avgöra vad som är nonsens eller ej. Jag tycker all sportdiskussion eller enordstrådar är typiska nonsenstrådar. Däremot kan jag roas av riktig gammaldags pajkastning vilket andra ser som nonsens. Och jag tycker det är lättare att låta bli att läsa penistrådar, hur lång är du, NHL, gosedjur eller annat som är ointressant än kräva att de skall ta bort. Vissa trådar har jag full förståelse för, och syftet med All makt åt Tengil vara väl att angripa forumvärdarna, men den hhade ju inte nått dit än. Ja så tycker jag, men det vet du väl redan :) | |
| y not | 2008-04-03 20:37 | |
![]() | för vem avgör vad som är nonsens? är det som är kul och man blir glad av nonsens? är lek nonsens? | |
| emmylicious | 2008-04-03 20:38 | |
![]() | tråden som Maybach länkade till är nonsens. | |
| y not | 2008-04-03 20:41 | |
![]() | jag tyckte den var kul och definitivt roligare än en tråd med skonummer. Dessutom tycker jag det blir intressant om man skall börja kvalitetssäkra foruminläggen. | |
| Elmis | 2008-04-03 20:48 | |
![]() | haha :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-03 20:51 | |
![]() | Jag tycker att man ska ha en [!]-knapp på alla foruminlägg och stör man sig på inlägget (eller tråden, om det är första inlägget), så klickar man där. När tillräckligt många klickat kan inlägget/tråden döljas/censureras automatiskt. | |
| Elmis | 2008-04-03 20:52 | |
![]() | Det tycker du inte alls. :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-03 20:57 | |
![]() | Nej det har du i och för sig rätt i. Tänkte inte på det. | |
| y not | 2008-04-03 20:59 | |
![]() | men en sådan [!]-knapp som var och en kunde dölja de trådar som de tyckte var nonsen skulle vara bra. men det är ju samtidigt så lätt att bara låta bli att läsa, om man nu störs nåt våldsamt av vad y not skriver, så öppnar man aldrig en tråd eller ett sista inlägg med y not. Förstår inte de som gör det för att säga att de inte orkar läsa det de just läst. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-03 21:04 | |
![]() | Annars kan jag få bestämmanderätt för vilka trådar som är nonsens och radera det jag tycker är meningslöst. =) | |
| Analgetikum | 2008-04-03 21:07 | |
![]() | På samma sätt som det går att ställa in ignorera i chatten borde det gå att göra i forumet så att man slipper se inlägg från vissa personer. | |
| Elmis | 2008-04-03 21:08 | |
![]() | Vilket flow det skulle bli i trådarna då.... | |
| Nemi | 2008-04-03 21:34 | |
![]() | Hehe. Vi försöker att undvika att rensa alltför mycket, eftersom just "snack" är en snackig del av forumet. Dock så finns det ju kanske gränser för hur många trådar om nonsens som det kan skapas. Det är en bedömningsfråga och tack och lov så slipper vi oftast att stänga och ta bort trådar då de flesta är helt ok (om än ointressanta för många). Hakuna matata :) /Nemi | |
| y not | 2008-04-03 21:40 | |
![]() | vad betyder Hakuna matata, låter nonsens för mig. ;) för övrigt tycker jag att du verkligen lever upp till det nemi. liksom att flytta trådar som blir seriösa dit och bort om de blir snackiga. Den biten tyckler jag mni sköter suveränt | |
| Nemi | 2008-04-03 21:50 | |
![]() | Hakuna matata = inge bekymmer (känt från filmen Lejonkungen) Tack för att du tycker det :) | |
| Maybach | 2008-04-03 23:16 | |
![]() | Jag kan gärna ta på mig ansvaret som ordförande i den jury som avgör vad som är nonsens. ;) | |