Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående20 143

Forumkategorier

Användare Inlägg  
emmylicious2008-04-04 17:19
Antal inlägg: 4501

Uppdaterad
Har hittat ett väldigt intressant fenomen när det gäller sökfunktionen här i forumet.

Provade nämligen att söka på "emmy" här i forumet för att se om jag har missat när någon svarat mig eller något sånt. Då finns det ju en lista längst till höger som heter "Uppdaterad", det är väl när den är senast uppdaterad antar jag?

Iallafall, till den lilla "buggen" - alla trådar är senast uppdaterade av en och samma användare här på betapet, när man går in i trådarna så är det inte alls den här användaren som skrivit sista inlägget.

Efter att jag hade backat tillbaka till sökningslistan då jag varit inne i en tråd och kollat så ändrades även namnet på den som uppdaterat tråden senast, eller det ändrades på alla trådar till en och samma person.

Blev lite invecklat att förklara utan att nämna namn, men men... Hoppas någon fattar.

vulcan2008-04-04 17:31
Antal inlägg: 7666

jodå Emmy det var inte så illa förklarat. Jag har faktiskt sett en och annan felrapport från testare som har det som jobb att rapportera fel som varit BETYDLIGT mindre klar och tydlig :)

monk - Administratör2008-04-04 18:46
Antal inlägg: 2379

Tack för info emmy, buggen ska vara fixad nu...

emmylicious2008-04-04 18:56
Antal inlägg: 4501

ja, nu verkar det stämma bättre :P

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?