Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 20 092 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sagolika | 2008-04-05 12:33 | |
![]() | Bokstavsordning. Finns det någon möjlighet att få användarnamnen i bokstavsordning inne i de olika rummen? Jag syftar på de som kommer in efter en själv, de hamnar efter dem som redan är inloggade. Jag tycker det är svårt att hitta rätt bland alla som finns i rummet. | |
| andaewn | 2008-04-05 12:35 | |
![]() | Tryck på "Namn" för att sortera namnen. | |
| odin - Administratör | 2008-04-05 12:44 | |
![]() | Anledningen till att den inte sorterar automatiskt är för att Flash Player blir så in i h**vete segt. | |
| Sagolika | 2008-04-05 12:52 | |
![]() | Åhh..har inte fattat det. *doh* Men tack så mycket för hjälpen! | |
| Mercedes | 2008-05-01 09:32 | |
![]() | Hmm dethär har jag undrat över länge hur användarnamnen både är och inte är i bokstavsordning. Hoppas Flash Player tar sej i kragen! | |
| emmylicious | 2008-05-01 09:56 | |
![]() | När man först kommer in i rummet så är alla namn i bokstavsordning. Under tiden som man är inloggad i rummet så kommer det och går nya spelare hela tiden. Dom som går tas ju bara bort från listan och dom nya fylls på i slutet, i den ordningen dom kommer in i rummet. Vill man ha bokstavsordning igen så är det bara helt enkelt att klicka på "Namn" 2 ggr. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-01 15:51 | |
![]() | Jag antar att det är "instoppandet" av nyanslutna spelare på rätt plats i listan som är segt, så i stället stoppar man in dem i slutet. | |