Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 20 160 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| patrik69 | 2008-04-05 12:53 | |
![]() | kan inte öppna spelrummen det händer ingenting när jag försöker att öppna spelrummen. har även försökt med firefox men det fungerade inte heller och det går väldigt trögt att starta. Vad ska jag göra? Jag måste ju kunna spela Betapet????????????? | |
| odin - Administratör | 2008-04-05 13:10 | |
![]() | Vad menar du med att du inte kan öppna spelrummen? Kommer inte spelrumsfönstret upp et c. Det är viktigt att man försöker beskriva noggrant när man har problem, är omöjligt för oss att säga något annars. | |
| patrik69 | 2008-04-09 08:32 | |
![]() | Hej. när jag försöker att öppna ett spelrum hoppar bara sidan till men inget mer händer. Det öppnas inget spel. | |
| Bitte - Administratör | 2008-04-09 08:38 | |
![]() | Det var vissa problem i gårkväll kanske samma då nu idag, Ett tips kolla det finns säker flera trådar med svar om detta Bitte | |
| patrik69 | 2008-04-09 08:40 | |
![]() | Ok! ska kolla tack | |
| ataxisk | 2008-04-09 19:42 | |
![]() | känner igen mig i citatet "Jag måste ju kunna spela Betapet?????????????" precis så känns det. lika viktigt som att ha luft att andas och vatten att dricka. oh betapet. jag minns knappt ett liv utan dig. en tid när jag inte ideligen såg ordflätor framför ögonen, eller kunde vakna upp under en powerpointpresentation på jobbet för att nån skrivit ett nytt sjubokstavsord jag inte tänkt på fanns. | |