Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade17
Mobilspel
Pågående22 109

Forumkategorier

Användare Inlägg  
AlliC732005-12-25 18:46
Antal inlägg: 121

Avbrutna spel
Jag förstår mig inte riktigt på de som lämnar spelet innan det är slut. Visst,om det händer något så är det fullt förståeligt men då kan man alltid skriva en förklaring.
Det händer lite för ofta att motspelarna bara kopplar ner utan att ge en vettig ursäkt till det.Det gör att det inte blir lika kul att spela.
Är det någon som har något bra förslag på vad man kan göra åt det?
 
Klas Kristen - Ej medlem längre2005-12-25 19:00
Antal inlägg: 66

för att folk är vinnare och förlorare oavsett spel/spelform...du förlorar ingenting på det förutom ett par minuter...
 
AlliC732005-12-25 19:06
Antal inlägg: 121

Visserligen förlorar jag inget på det men det är inte kul då. Det finns vissa som ger upp så fort de inte leder längre.
 
nicknick2005-12-30 18:07
Antal inlägg: 15

Det är ju inte alltid man lägger av frivilligt, utan att man blir ju nerkopplad ibland. Å det ser väl inte motspelaren om man gör det frilvilligt eller inte. Jag har haft en himla otur med att blivit nerkopplad. Och inte kommit in i spelet igen.
 
Skumgodis - Ej medlem längre2005-12-30 18:40
Antal inlägg: 158

Syster Mu...Är du helt säker på att man aldrig förlorar på det? Okej om spelaren ger upp och trycker på den knappen men kan man inte förlora i RATING på om spelaren inte gör så utan bara lämnar och matchen bryts efter fem minuter?

Jag tog upp det i en annan tråd men har inte fått någon klarhet i det...Du får gärna svara där...

www.betapet.com/inde...am p;page=0
 
ursidae2005-12-31 17:32
Antal inlägg: 20

(Gjorde detta inlägg även i en annan tråd.)
Jag tror att den spelaren som är kvar när den andra lämnar spelet aldrig kan förlora i ranking.
Jag låg under en gång när den andra spelaren "försvann" från spelet, och trots att poängen var till den andres fördel när tiden gått ut blev det ingen rankingförändring.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?