Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade12
Mobilspel
Pågående21 532

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Sweet Ama - Ej medlem längre2006-01-02 20:49
Antal inlägg: 212

förslag "en så gör man knapp i spelrummen"
tänkte bara föreslå en "så gör man knapp" inne i rummen för alla nybörjare som undrar. Denna "så gör man knapp" kan sedan gärna ha länkar som förklara saker som gröna pilen, dörren, ratingsystem, att sparka är lika med nej tack osv.. Det vore också bra om den fanns kvar under spelets gång för jag minns en gång i tiden då jag hade jättesvårt att fatta hur man gjorde blanka bokstäver, sparkade de som stod efter mm. Annars vill jag tacka för en en underbar spelsida och önska alla gott nytt år...
Tildus
 
kajix2006-01-02 21:08
Antal inlägg: 7767

det tycker jag var ett alldeles lysande förslag!
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2006-01-03 09:46
Antal inlägg: 2977

Ligger i pipelinen att de skall göra en flasfilm som man måste titta på första gången man loggat in...
 
Sweet Ama - Ej medlem längre2006-01-03 13:39
Antal inlägg: 212

men orkar folk verkligen titta på såna filmer?
de är väl som bruksanvisningar man skummar igenom dem och sen när man väl är inne har man glömt allt...
 
Bitchan2006-01-29 23:46
Antal inlägg: 10

Jag tror mer på en "så gör man"-knapp. När jag och min pojkvän hade registrerat oss och skulle spela mot varandra första gången tog det evigheter innan vi förstod att det var en dörr man skulle klicka på och inte den gröna pilen :). Det kan kanske låta hjärndött, men jag tror att det är fler som har svårt att förstå de olika symbolernas funktion till en början...
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?