Spelrum
Giraffen17
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade31
Mobilspel
Pågående21 664

Forumkategorier

Användare Inlägg  
milon - Ej medlem längre2006-01-03 16:47
Antal inlägg: 95

Fusk!
Usch, nu är jag rätt arg igen! Spelade precis med en motspelare med lägre rankning, något som jag inte gärna gör hur som helst och efter detta aldrig kommer att göra igen! Motspelaren verkade mycket bättre än vad rankningen lät en tro, och när jag frågade hur det kunde komma sig svarade vederbörande med ett glatt hahaha att det i själva verket var kompisen med mycket högre rankning som spelade....Detta "skoj" kostade mig 33 minuspoäng. Ok, det är säkert omöjligt att göra något åt denna typ av fusk, varför jag inte ens frågar om det går. Och visst, många spelare är mycket unga och omogna och tycker om att busa. Men för gods skull, inte med mig alltså, grrrr. - Såja, nu har jag skrivit av mig detta. Om någon har liknande erfarenheter vore det kul att få svar.
God fortsättning!
 
Gharmon2006-01-03 17:08
Antal inlägg: 742

Hamnade i samma typ av situation, men fick in värsta orden och vann den matchen fet-stort. Knäckande för de små liven.

Sådana spelare brukar falla undan av sig själva efter ett tag, eftersom de egentligen inte har intresse för spelet.
 
qurin2006-01-03 17:14
Antal inlägg: 28

Finns ju även medlemmar som har flera konton..ett där dom spelar "på riktigt" med sin högsta ranking o sen nåt eller några där dom mest leker....o då kan man ju åka på rätt mkt förlust genom att dom spelar med en mkt lägre rank än dom egentligen har. Som sagt..går nog inte heller att styra.
 
Nemi2006-01-03 17:44
Antal inlägg: 5952

milon: kontakta någon övervakare (vi som har ett + framför nicken samt blåa nick) om det där. Inte acceptabelt.
Men sånt larv brukar inte funka i längden, är man inte bättre än sin rating så är man inte det.
Samt de flesta som gör så är så tydligt genomskinliga att den som spelar mot dom märker det och anmäler till oss.
Inget fusk eller spydigheter accepteras. Anmäl till oss. Vi försöker hålla ögonen öppna så gott vi kan men kan tyvärr inte se allt.
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?